HP שילבה את טכנולוגיית האיחסון 3PAR בפורטפוליו תשתית הענן שלה

השילוב בין הטכנולוגיות יוצר פתרונות חדשים לאיחסון במערכים וירטואליים ולמניעת כפילות נתונים, תוך הרחבת הגמישות של מערכי מיחשוב ענן ● מ-HP נמסר, כי בין התכונות הבולטות הנובעות מהמהלך: קיצור תהליכי פריסה מימים לשעות, שיפור ביצועים והקטנת נפחי האיחסון ומתן שירוית הודעות ללקוחות הקצה

HP הרחיבה את פורטפוליו התשתית האחודה HP Converged Infrastructure והטמיעה בתוכו את טכנולוגיית האיחסון 3PAR Utility Storage. השילוב בין הטכנולוגיות יוצר פתרונות חדשים לאיחסון במערכים וירטואליים ולמניעת כפילות נתונים (Data Deduplication), תוך הרחבת הגמישות של מערכי מיחשוב ענן.

האימוץ המהיר של עננים פרטיים וציבוריים בארגונים הוביל לחשיבה מחודשת על התשתיות בקרב חברות וספקים. לדברי HP, על מנת למנף את יתרונות הענן ולהשיג שיפור ממשי בביצועים ובגמישות, יש ליצור אינטגרציה מלאה ושקופה בין המחשוב, האיחסון והתקשורת – ולאפשר ניהול מרכזי של המערך המלא.

מהחברה נמסר, כי בין התכונות הבולטות הנובעות ממיזוג טכנולוגיית 3PAR לתוך פורטפוליו Converged Infrastructure נמנות: קיצור תהליכי פריסה מימים לשעות, באמצעות שילוב בין 3PAR ל-HP CloudSystem; שיפור ביצועים והקטנת נפחי האיחסון, באמצעות שילוב בין HP 3PAR Storage Systems ,HP X9300 Network Storage Gateway וטכנולוגיית IBRIX; מקסום ההחזר השקעה (ROI) בווירטואליזציה של שרתים ותחנות קצה, בעזרת הפתרון החדש HP P4800 G2 SAN; ניהול המידע הדיגיטלי באמצעות טכנולוגיית StoreOnce למניעת כפילות נתונים, שפותחה במעבדות HP Labs ומוטמעת בפתרון הגיבוי HP D2D4324; ומתן שירוית הודעות ללקוחות הקצה, באמצעות פתרוןHP  E5000 Messaging System for Microsoft  Excahnge Server 2010, שמשלב שרתים, מערכת הפעלה ושרת Exchange 2010 בפתרון אחד. על פי HP, הפתרון המשולב מקצר זמני פריסה בעד 75% ומאפשר לספק למשתמשים תיבות דואר גדולות יותר בעלות נמוכה יותר.

דיוויד סקוט, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת StorageWorks ב-HP, אמר, כי "אנחנו למדים מלקוחותינו שהמסע לענן הינו אחד המעברים הקריטיים ביותר עבורם בעשור הקרוב. באמצעות 3PAR Utility Srorage אנו עונים לדרישה שלהם לארכיטקטורת איחסון חדשה, שתוכננה במיוחד להשגת אופטימיזציה של אספקת שירותים בענן". הוא מסר, כי "האיחוד בין 3PAR ל-Converged Infrastructure הקדים את לוח הזמנים המתוכנן".

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים