נתי אברהמי, קבוצת יעל: "פעילותנו בעולמות האינטגרציה וה-BI תצמח במהלך 2011"

בין האתגרים העומדים כיום בפני המנמ"רים, ציין אברהמי, מנכ"ל הקבוצה, "אינטגרציה בין מערכות ה-IT השונות והצורך לספק ללקוחות מידע מפולח ואמיתי ולא נתונים חסרי ערך עסקי" ● הוא אף אמר, כי החברה התאימה עצמה לעידן הנוכחי, של שילוב רשתות חברתיות בתוך עולם העבודה הארגוני

"מנמ"רים מצויים כיום בפני מגוון אתגרים. שניים מהם נוגעים לעולמות האינטגרציה בין מערכות ה-IT השונות והצורך לספק ללקוחות מידע מפולח ואמיתי ולא נתונים חסרי ערך עסקי. להערכתי, פעילותנו בעולמות אלה, על בסיס מוצרי טיבקו (TIBCO), תצמח ב-2011", כך אמר נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל.

אברהמי פתח את כנס לקוחות טיבקו שערכה קבוצת יעל, נציגת החברה בישראל. לאירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו לקוחות טיבקו ממגוון מגזרי המשק. הכנס נערך היום (ב') באולם וילה בגני התערוכה בתל אביב.

"האינטגרציה באמצעות מוצרי טיבקו מקצרת באופן משמעותי את מהירות הפיתוח, רמת הדיוק באופן העברת הנתונים, כמו גם את יכולת התגובה והגמישות הגבוהה בגישה למקורות הנתונים. כל אלה מקלים על התכנון והיישום והופכים את חייהם של המנמ"רים לקלים יותר", אמר אברהמי.

הוא הוסיף, כי החברה התאימה עצמה לעידן הנוכחי, של שילוב רשתות חברתיות בתוך עולם העבודה הארגוני. "השימוש ברשתות החברתיות גובר", ציין. "טיבקו מגיעה אל תוך סביבת העבודה שלנו. שילוב העוצמה החברתית עם המידע הזורם בארגון מאפשר למשתמשים לשתף פעולה כדי למוטט את הקירות המפרידים ביניהם, להגמיש את האופן שבו המידע מגיע אלינו ולהרחיב את היקפו".

"השוק הישראלי", אמר אברהמי, "תמיד היווה עבור טיבקו מקור להזדמנויות עסקיות, כיוון שהוא רווי בחברות בעלות ראייה טכנולוגית מתקדמת ומציאות עסקית תחרותית ביותר. זהו שוק מאתגר עבור טיבקו, בשל התחרות והצורך הבלתי פוסק של חברות אלה לבדל עצמן".

הוא סיים בציינו, כי "בשוק הישראלי, טיבקו רכשה מעמד מוביל בשווקי הטלקום והתעשייה, ובכוונתנו לשמר מעמד זה ואף לחדור למגזרים נוספים".

אריין ברוחמן, מנהל תחום ספוטפייר בטיבקו העולמית. צילום: עדי רמלראריין ברוחמן, מנהל תחום ספוטפייר (Spotfire) בטיבקו העולמית, הציג בפני משתתפי הכנס את הפתרון של החברה לעולמות מיחשוב הענן והבינה העסקית. הוא הסביר, כי פתרון זה "מאפשר להפוך את ה-BI והמידע המנותח זמינים לכל המשתתפים. המערכת מהווה פלטפורמה לבינה עסקית חברתית ומספקת לצוותים עסקיים יכולת לבנות ולשתף דו"חות, לוחות מחוונים, גרפים ותוצרים חזותיים אחרים בקלות".

ברוחמן אמר, כי מדובר במערכת "קלה להטמעה, ניתנת לשילוב פשוט עם התהליכים השונים בארגון ומקטינה את התלות והצורך בפיתוח יישומים ופתרונות נוספים". הוא ציין, כי "משתמשי המידע בעולם העסקים הדינמי מתבקשים לענות מדי יום על שאלות חדשות, לנתח מידע חדש ולהגיב במהירות. ארגונים רבים מביעים עניין בשימוש בכלי ויזואליזציה לצורך ניתוח נתונים. ספוטפייר עונה על צרכים אלה, בשל קלות השימוש ורמת שביעות רצון גבוהה של המשתמשים בו". הפתרון, הסביר, "פונה בעיקר למשתמשי הקצה העסקיים ולאנליסטים בתחומים שונים. זאת בשל יכולתו לאפשר מענה לשאלות ולדרישות השונות מול מגוון מקורות מידע, תוך שניות בודדות. הדבר נעשה באמצעות שימוש בתהליכי עיבוד נתונים בטכנולוגיית In-memory".

הוא סיכם באמרו, כי "החברה הוציאה לשוק באחרונה פתרונות חדשים המאפשרים לארגונים לקבל ולהגיב על אירועים בזמן אמת, בין השאר בשל ניהול חכם של קבצים, עבודה מהירה בתחום הפיננסי, פיתוח ותמיכה בשירותי ענן ועבודה ברשת חברתית".

פרויקט באל על

קלוד זריבי, מנהל פיתוח ואינטגרציה באל על ובוריס כץ, מנהל מחלקת האינטגרציה בחברה, הציגו פרויקט אינטגרציה שערכה קבוצת יעל במערכת תכנון הטיסות שלה. לדבריהם, אנשי ה-IT של אל על ואנשי יעל תוכנה ומערכות סיימו פרויקט אינטגרציה במערכת LIDO למיטוב תוכניות הטיסה באל על. הפרויקט בוצע במשותף על ידי אנשי מערכות המידע, עובדי אגף מבצעי אוויר ואנשי מרכז השליטה של אל על, יחד עם צוותי האינטגרציה של יעל. מערכת LIDO מתכננת את מסלולי הטיסה בהתחשב באילוצים השונים, והיא פותחה על ידי בית התוכנה הגרמני Lufthansa Systems. באמצעות מוצרי טיבקו, היא יצרה אינטגרציה בין כל המידע הזורם מאל על דרך מערכת ה-LIDO ובכך ביטלה את הצורך בתהליכים ידניים.

"הצלחנו לבצע אינטגרציה בין מקורות מידע שונים המתקבלים בעיתוי משתנה ובפורמטים שונים ולהעבירם ליעד ברמת אמינות גבוהה ביותר", אמרו. "השימוש בטכנולוגיה אפשר לנו לעמוד ביעדי לוח הזמנים והאיכות ולהתגבר על מכשולים שבהם נתקלנו במהלך יישום הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים