האוצר האריך הפטור ממכרז למלם עבור הנפקת תלושי שכר עובדי המדינה; ההיקף: עשרות מילוני ש'

הפטור תקף עד סוף שנה זו, והוא נועד לאפשר למלם להמשיך ולהנפיק את התלושים עד לפרסום מכרז פומבי שהמדינה התחייבה לפרסם בחודשים הקרובים ● מהאוצר נמסר, כי "ועדת המכרזים לחילול שכר התקדמה כברת דרך ארוכה בהכנות לקראת פרסום המכרז"

החשב הכללי במשרד האוצר האריך לפני ימים אחדים את הפטור ממכרז לחברת מלם מערכות, המנפיקה לעובדי המדינה את תלושי השכר שלהם. זאת, לאחר שהסכם ההתקשרות האחרון של מלם עם הממשלה פג במהלך פברואר. הפטור החדש תקף עד לסוף השנה. ההיקף הכספי של הפעילות של מלם עבור המדינה הוא כ-47 מיליון שקלים.

בדברי הרקע לבקשה כתבו נציגי האוצר ש-"בשנת 1993 נחתם חוזה ההתקשרות בין חברת מלם למדינת ישראל באמצעות החשב הכללי לתקופה של שלוש שנים. עם סיום תקופת ההתקשרות יצא החשב הכללי למכרז חדש, שבו זכתה חברת חילן, אולם זו לא הצליחה וההתקשרות עם מלם הוארכה על בסיס הצעתה במכרז. מאז נעשתה ההתקשרות בדרך של הארכת תקופת ההתקשרות בפטור ממכרז. האישור האחרון בנושא ניתן על ידי ועדת הפטור ביום 6 במרץ 2007, וזאת עד ליום 21 בפברואר השנה".

בהמשך ציינו נציגי האוצר, כי ההתקשרות הנוכחית היא עד לסיום כתיבת מכרז פומבי לחילול שכר עובדי המדינה – מכרז שהמדינה התחייבה לפרסם בחודשים הקרובים. בהקשר זה הם כתבו, כי "ועדת המכרזים התקדמה כברת דרך ארוכה בהכנות לקראת פרסום מכרז פומבי שכזה".

עוד נכתב בדברי ההסבר, כי "המכרז העתידי נועד להביא להגדלת התחרותיות באספקת שירותי חילול השכר בממשלה, כנדרש בחוק חובת המכרזים כנדרש".

כפי שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים, האוצר פרסם באמצע החודש שעבר RFI – בקשה לקבלת מידע בטרם פרסום המכרז – עובדה שגרמה להרמת גבה בקרב החברות, שכן לטענתן, פרטי המכרז ידועים כבר מזה שנים ובקשת RFI לא תתרום שום דבר לקידומו. על פי ההערכות בענף, בין החברות שייגשו למכרז, כאשר יתפרסם, יהיו מלם, חילן, החברה לאוטומציה וסינאל-מלל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים