מייסדי 2Bsecure רכשו את מניות החברה מהראל מחשבים תמורת 5 מיליון שקלים

2BSecure עוסקת במתן שירותי ייעוץ, יישום והטמעת פרויקטים אסטרטגיים בתחומי אבטחת המידע וניהול סיכונים ● אלון מנצור, מנכ"ל 2Bsecure: "השקענו את מיטב כספינו, מתוך אמונה שלמה בדרך החברה ובהצלחתה"

בסוף השבוע האחרון חתמו מייסדי 2BSecure, אלון מנצור ואליה יודיאל, על הסכם עם חברת הראל מחשבים, במסגרתו רכשו את מניות החברה שהקימו. בכך חוזרת 2BSecure להיות חברה פרטית ועצמאית. היקף הרכישה מוערך בכ-5 מיליון שקלים.

2BSecure עוסקת במתן שירותי ייעוץ, יישום והטמעת פרויקטים אסטרטגיים בתחומי אבטחת המידע וניהול סיכונים. בין לקוחות החברה, ניתן לציין את בנק הפועלים, משרד הבריאות, הבורסה לניירות ערך, בית החולים תל השומר, כימיקלים לישראל ועוד. בחברה מועסקים 50 עובדים, הפרוסים ברחבי הארץ, מטה החברה ממוקם באיירפורט סיטי.

אלון מנצור, מנכ"ל חברת 2BSecure, אמר עם הרכישה, כי "אנו שמחים לבשר כי מעתה חברת 2BSecure חוזרת להיות בבעלות פרטית. השקענו את מיטב כספינו, מתוך אמונה שלמה בדרך החברה ובהצלחתה. אנו מודים לחברת הראל על התהליך ההוגן והקצר שהוביל לרכישת המניות על-ידנו, ואנו מודים על התקופה הארוכה המשותפת בה פעלנו יחד להצלחתה וצמיחתה של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים