תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BMC ומטריקס מזמינות מנהלים לסדנת התנסות בהקמת ענן מחשוב

09/03/2011 15:33

החברות BMC ומטריקס יערכו בשבוע הבא בתל אביב אירוע הדגמה ייחודי, להמחשת אופן העבודה בסביבת ענן מחשוב – והשפעות טכנולוגיית הענן על עולם העסקים. במסגרת האירוע, יוזמנו מנהלים ואנשי מקצוע בתחום טכנולוגיות המידע להתנסות בהקמה ובתפעול של חברת תעופה רב-לאומית המבססת את מערך המחשוב שלה על ענן מחשוב.

האירוע יעקוב אחר ניהול מחזור החיים המלא של הענן הזה, החל משלב ההגדרה, דרך ההקמה והשילוב במערכות המידע הקיימות, ועד לעדכונים הנדרשים על מנת לעמוד בשינויים בתנאי הסביבה העסקית. המשתתפים יבצעו סימולציות של תכנון אסטרטגיות ענן – ויבינו את ההשלכות העסקיות של כל החלטה אותה הם מקבלים.

ב-BMC מסבירים כי גם אם הדברים נראים קלים לכאורה – האתגר אינו פשוט. כל החלטה בתחום טכנולוגיות המידע משפיעה על כושר התגובה לדרישות העסקיות, על איכות השירות ועל רמת הרווחיות הכוללת והשורה התחתונה של הביצועים. כך, יגלו המשתתפים במשחק איך יכולה החלטה נכונה אחת להבטיח המראות על פי לוחות הזמנים, כמו גם איך עלולה טעות בודדת לקרקע מספר גדול של טיסות.

האירוע, שייערך ביום שלישי במלון ליאונרדו בתל אביב, מיועד לסייע למנהלים לזהות ולתכנן אסטרטגיות ענן מחשוב, להבין את מגוון הסוגים והטיפוסים של סביבות ענן על מנת לבחור את מבנה הענן ההולם ביותר את דרישות הארגון ממנו הם מגיעים, להניח תשתית לאספקת שירותים בעלי כושר תגובה גבוה, ולהגדיר סדרי עדיפויות בהשקעות בטכנולוגיות מידע.

אירועים קרובים