תוכן שיווקי

דאסו סיסטמס מדורגת הגבוה ביותר בין ספקי PLM בסקר בחירת קוראי Consumer Goods Technology ל-2011

09/03/2011 16:53

דאסו סיסטמס, מובילה עולמית בפתרונות 3D (תלת ממד) ו-PLM (ניהול למחזור חיי מוצר) הפועלת בארץ באמצעות דאסו סיסטמס ישראל בניהולו של גלעד פרידמן, הודיעה כי היא דורגה כאחד הספקים המובילים בפיתוח והשקת מוצרים חדשים בסקר בחירת הקוראים לשנת 2011 של Consumer Goods Technology, כתב עת B2B המשרת יותר מ-58,000 מקבלי החלטת בתעשיית המוצרים הצרכניים.

בקטגוריית פיתוח והשקת מוצרים חדשים דורגה דאסו סיסטמס במקום הרביעי, וגבוה ביותר בין ספקי PLM זו שנה שלישית ברציפות, כשהיא מקדימה את PTC ו-Siemens, כמו גם ספקים מתמחים.

"דאסו סיסטמס קיבלה בעקביות ציונים גבוהים מקוראי גודס", אומר אליסטון אקרמן, עורך Consumer Goods Technology. "מיקומה ברשימת ה-Top 10 של השנה מוכיח את מחויבותה ומומחיותה העמוקה של החברה במענה לצרכים הכוללים של חברות מוצרי צריכה".

מזה 11 שנים ברציפות מבקש ה-Consumer Goods Technology מבסיס מנוייו לזהות את ספקי הפתרונות המוערכים והשימושיים ביותר שלהם ברחבי 10 קטגוריות. התוצאות של סקר השוואתי זה מצביעות על מגמות וגישות חדשות לקראת אימוץ טכנולוגיה, מאחר שחברות מוצרי צריכה מדגישות מה באמת חשוב להן ועל מה הן יכולות לוותר.

"עם העדפות צרכנים משתנות במהירות ורגולציות ממשלתיות גוברות, חברות מוצרי צריכה וקמעונאים חייבים ליצור ביחס עלות-תועלת גבוה מוצרים חדשניים בקצב מהיר ביותר, ולהקדים את מתחריהם", אמרה רוזמרי גרבובסקי, מנהלת כללית של קבוצת משתמשים מתפתחים בדאסו סיסטמס. "מערך PLM Version6 שלנו, המופעל ע"י פלטפורמת  ENOVIA שלנו, תוכנן לעזור לארגונים אלה להביא חדשנות לשוק במהירות".

דאסו סיסטמס מפתחת מוצרים משולבים להאצת הפיתוח של מוצרים חדשניים, תוך ייעול תהליך הבטחת האיכות עבור ציות לרגולציה. פתרון Version 6 PLM שלה מספק יכולות ניהול תהליכים עסקיים שיתופיים לתעשיות ספציפיות, לצד כלים מתקדמים לתכנון, הנדסה, ותכנון ייצור.

"עם קבלת כבוד זה פעם נוספת מקוראי Consumer Goods Technology, החזון שלנו ופתרונותינו המובילים בתעשייה זכו פעם נוספת לאישור מלקוחותינו", אמרה סוזן אוליבייה, מנהלת פיתוח שוק קמעונאי להנעלה והלבשה, ENOVIA, בדאסו סיסטמס. "אנו נמשיך להתמקד בטכנולוגיית PLM המתקדמת ביותר כדי לאפשר למובילים בתחום ה-CPG (מוצרי צריכה ארוזים) להאיץ את הפיתוח של מוצרים חדשניים, ולהביא אותם לשוק במהירות".

אירועים קרובים