VMware מציעה יישום של מכתבה וירטואלית למחשבי iPad

היישום החופשי, שנקרא VMware View, כבר מוצע ב-App Store ● הוא נועד לסייע למשתמשים עסקיים לגשת ממחשב הלוח ל-PC שלהם במשרד או למחשבים וירטואליים שיוקמו עבורם במרכז הנתונים של החברה ● התקשורת נעשית ברשתות Wi-Fi או ברשת דור שלישי, מכל מקום שבו יש גישה לרשת ● היישום החדש זינק מיד למקום הראשון בין היישומים העסקיים ב-App Store

משתמשים ארגוניים במחשבי iPad יכולים ליהנות כעת מגישה למכתבה שלהם במחשבי PC עם מערכת ההפעלה חלונות (Windows) ישירות ממחשב הלוח. זאת, בעזרת יישום חדש שמציעה VMware.

היישום החופשי, שנקרא VMware View, כבר מוצע בחנות App Store של אפל (Apple). הוא נועד לסייע למשתמשים עסקיים לגשת ממחשב הלוח למחשב ה-PC שלהם במשרד או למחשבים וירטואליים שיוקמו עבורם במרכז הנתונים של החברה. התקשורת נעשית ברשתות Wi-Fi או ברשת דור שלישי, מכל מקום שבו יש גישה לרשת. היישום החדש זינק מיד למקום הראשון בין היישומים העסקיים ב-App Store.

בהודעה שפורסמה בבלוג של VMware צוין, כי משתמשי iPad יוכלו להיעזר במקלדת הווירטואלית של מחשב הלוח כדי ללחוץ על סמלים, לבחור פריטים ולנווט בחלונות. כן תומך היישום במקלדות פיזיות שמחוברות בכבל לעמדת העגינה של מחשב הלוח, או בתקשורת בלוטות' (Bluetooth). ניתן להציג את המכתבה גם בצג חיצוני או להקרין אותה במקרן שמחובר למחשב iPad בעזרת מתאם VGA של אפל.

יצוין, כי היישום למחשבי iPad מוצע אמנם בחינם, אך כדי להשתמש בו יש לרכוש את תוכנת הלקוח View 4.6 של VMware ולהתקין אותה במחשב ה-PC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים