תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אפרת נטוורקס מונתה למפיץ מובחר של חברת Digium

10/03/2011 15:12

החברה הירושלמית אפרת נטוורקס, המובילה בתחום של אינטגרציית מערכות IT למשרדים, מונתה למפיץ מובחר של חברת Digium ע"י חברת גטר טק, נציגת Digium בארץ. המינוי תקף להפצת קו המוצרים SwitchVox בישראל.

"רצינו חברה עם הבנה, ידע עמוק בתחום ועם מוניטין של התקנות ברמות בלתי מתפשרות," מסביר חנוך פורת, מנהל תחום תקשורת וטלפוניית IP בגטר טק. "אפרת נטוורקס עמדה בכל הקריטריונים שלנו לחשוף את מוצרי הדגל של Digium SwitchVox. אפרת נטוורקס הינה אינטגרטור שעמד במאפיינים אלה בתחום מרכזיות טלפוניה המבוססת על קוד פתוח של דיגיום כולל התקנה והפעלה של מרכזיה מבוססת אסטריקס במרכז טלמרקטינג לעשרות מוקדנים בירושלים. התרשמנו מאיכות ההתקנות ורמת השירות של החברה. אנחנו בטוחים שאפרת נטוורקס תהיה אחד המפיצים המובחרים המובילים של חברת Digium".

"אנחנו שמחים להציע ללקוחותנו את מוצרי ה-SwitchVox של חברת Digium," אומר יואל גרינג, שותף בחברת אפרת נטוורקס. "מוצרי SwitchVox הם המנצחים עבור הלקוחות שלנו היות והם מספקים את הפתרון וחבילת היכולת שהמרכזיה החכמה המתקדמת ביותר בשוק ובמחירים תחרותיים ביחס למרכזיות בעלות מפרט נחות יותר. מכיוון שיש בארץ הרבה מאוד חברות עם לקוחות וספקים ברחבי העולם, יחד עם צוות עובדים מפוזר בארץ ובעולם, אנחנו רואים תועלת רבה במתן מענה גמיש לצרכים של לקוחות תוך כדי הורדת עלויות תקשורת. זהו יתרון גדול עבור לקוחותנו."

אפרת נטוורקס הינה מפיץ מובחר של חברת Digium עבור מוצרי SwitchVox בישראל. החברה ממוקמת בירושלים, פועלת ברחבי הארץ, ומתמחה באינטגרציה כוללת למשרדים. החברה משתתפת בכנס אסטריקום ישראל ב-14.03.2011 במרכז הקונגרסים, אווניו, באייר פורט סיטי.

אירועים קרובים