סמסונג רומזת על השקת מחשב גלאקסי טאב בגודל 8.9 אינץ'

על פי הערכות, שמתבססות על כמה רמזים שפיזרה באחרונה החברה, תשיק סמסונג את המכשיר בפתיחת כנס הסלולר והאלחוט CTIA בארה"ב ● נראה שסמסונג מאמינה במחשבי כף יד, ושהיא החליטה להציף את השווקים במחשבי טאבלט בגדלים שונים בנקודות מחיר שונות

מודעה שהעלתה סמסונג (Samsung) השבוע לדף הפייסבוק (Facebook) שלה שואלת: "מה חיי הטאב שלך?". מתחת לשורה מופיע המספר 78910, ויש כאלה המאמינים, כי המספר הזה מתייחס לגודל המסך של מכשיר טאבלט חדש שתשיק החברה בעוד כעשרה ימים, קרי 8.9 אינץ'. זאת, משום שסידרת הטאב של סמסונג כוללת טאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ', טאבלט עם מסך בגודל 10.1 אינץ' – שהושק בברצלונה לפני חודש, אך ללא טאבלט עם מסך בגודל 8.9 אינץ'.

החברה תקיים אירוע עיתונות ב-22 במרץ, שהוא היום בו יפתח באורלנדו שבפלורידה, כנס הסלולר והאלחוט CTIA המתקיים מדי שנה בארה"ב, המקביל לכנס שנערך מדי שנה בברצלונה. בהתבסס על הרמזים שפיזרה סמסונג בחודש האחרון, התערוכה בארה"ב תהיה הבמה להשקת מחשב כף יד אנדרואידי חדש, שגודל המסך שלו יהיה 8.9 אינץ'.

נראה שסמסונג מאמינה במחשבי כף יד, והיא החליטה להציף את השווקים במחשבי טאבלט בגדלים שונים בנקודות מחיר שונות. אם נבחן את מחשבי כף היד שהושקו או יושקו בקרוב, מרביתם מתחלקים לשני מחנות: 10 אינץ' – ה-iPad של אפל (Apple), הזום (Xoom) של מוטורולה (Motorola) וה-TouchPad של פאלם (Palm), ו-7 אינץ' – דוגמת ה-PlayBook של RIM וה-Flyer של HTC. היחיד שלא משתייך לקבוצות האלה הוא ה-G-Slate של LG, שמציע – שוב – מסך בגודל 8.9 אינץ'.

עם היצע של מחשבי טאבלט בשלושה גדלים, תוכל סמסונג להתחרות מול כל המכשירים שהושקו או יושקו בקרוב, לפחות מבחינת גודל המסך. עם זאת, תחרות על תכונות או מחיר תהיה כבר קשה יותר: מול הטאבלט של LG, שמציע תלת מימד, או מול ה-PlyBook וה-Flyer, שמציעים עושר תכונות למרות גודל המסך הקטן יותר שלהם.

גם מבחינת התחרות על המחיר – סמסונג כבר הודתה שיהיה קשה להתחרות מול מחירי ה-iPad. כשהשיקה את הטאב הראשון שלה, היה מחירו 600 דולרים לפני סבסוד של מפעילות הסלולר (לעומת מחיר התחלתי של 499 דולרים של הדגם הבסיסי של ה-iPad). הזום של מוטורולה עולה כעת 799 דולרים, ו-RIM, LG ו-HP עדיין לא פרסמו את מחיר מחשבי הטאבלט שישיקו.

יהיה מעניין לראות כיצד תתמחר סמסונג את הטאבלט החדש שלה, במיוחד לאור העובדה שבחודשים הקרובים יגיעו לשווקים מגוון גדול של מחשבי כף יד, ושנת 2011 היא בדיוק השנה שבה יתעצב ויתגבש שוק מחשבי כף היד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים