תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | INHOUSE INTERACTIVE – High end interactive concepts

10/03/2011 16:32

מאת ליאור צלרינג, מנהל תוכן, ממשקי משתמש וטכנולוגיות

חברת INHOUSE מתמחה בבניית קונספטים אינטראקטיביים, משחקים, לומדות ואפליקציות לאינטרנט, לאירועים ומרכזי מבקרים. ייחודה של החברה בשילוב של מגוון רב של טכנולוגיות וממשקים פיזיים למשחקי מחשב (מסכי מגע, שלטים ובקרים שונים).

חברת INHOUSE INTERACTIVE הוקמה לפני כ-4 שנים על ידי אנשים שאוהבים מאד את עולם התוכן, עיצוב,  מחשבים ומה שביניהם.

החברה חרטה על דיגלה שימוש בטכנולוגיות חדשות ובמיוחד בנושאי ממשקי אדם מכונה מיוחדים, שולחנות אינטראקטיביים, הקרנות אינטראקטיביות וכל דבר שמקשר בין האדם למחשב.

חברת INHOUSE פועלת בכמה מישורים:

1.    פיתוח משחקים ואפליקציות למרכזי מבקרים ומתחמי חוויה.
2.    פיתוח אתרים ומשחקים לאינטרנט ולפייסבוק
3.    פיתוח משחקים ואפליקציות לתחומי האירועים וכנסים.

פיתוח מתחמי חוויה ותערוכות:
חברת INHOUSE מנהלת פרויקטים של מתחמי חוויה שונים ולמטרות שונות. אם מדובר בנושאים לימודים או בהעברת מסר שיווקי לחברה בצורה אינטראקטיבית ומעניינת. חברתנו מתחילה את עבודתה משלב הקונספט דרך העיצוב ועד הבינוי של התערוכה או מתחם החוויה.
המשחקים והאפליקציות של חברתנו עובדים תהליך מדויק של פיתוח ובדיקת חווית משתמש ומשאירות את המבקרים מרותקים. בין הפרויקטים שנהנו משירותנו אשר למצוא את מרכז מבקרים דואר ישראל, מרכז מבקרים נמל אשדוד ותערוכות שונות.

פיתוח אתרים ומשחקים לאינטרנט והפייסבוק:
חברת INHOUSE מפתחת אתרים משחקים אינטרנטיים ועמודי פייסבוק לחברות רבות. האתרים שלנו מאופיינים בתכליתיות וממשקי משתמש מדויקים אשר מביאים את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח. באפשרותנו לתת פיתרון כולל של כלים לשיווק באינטרנט וכמו כן פיתוח של פלטפורמות למידה, אינטראקציה ומשחקים. בין לקוחותינו נמצאים חברות כגון לי קופר, בלו בירד, רותם קולקשיין, קבוצת פרומרקט ועוד..

פיתוח משחקים ואפליקציות לאירועים וכנסים:
חברות רבות פונות לחברתנו על מנת שנייצר להם אפליקציה או קונספט ייחודי לאירוע או לפעילות בתוך אירוע או תערוכה. הפתרונות של INHOUSE מורכבים ממגוון רב של טכנולוגיות שהם המילה האחרונה בתחום האינטראקטיב כולל חיבור בין האופליין לאינטרנט. אפליקציות אלו מותאמות למסר שהלקוח רוצה להעביר וכמו כן מסוגלות לשמור דטה בייס של מי שישחק או פעל עם האפליקציה. בין לקוחותינו נמצאים קבוצת פרומרקט, פיליפ מוריס, אלי לילי, רפא ועוד…

לסיכום אם אתם מחפשים חברת אינטראקטיב פורצת דרך מרמת הקונספט עד רמת הטכנולוגיה ואם אתם מחפשים פתרונות של מרכזי מבקרים, תערוכות או לומדות אינטראקטיביות. צוות INHOUSE יעמוד לשרותכם תוך כדי תהליך עבודה מסודר ומרתק שיביא אותנו יחד לתוצאה הטובה ביותר.

נשמח להגיע אליכם למצגת קצרה שתעביר את הפרויקטים והיכולות שלנו.

www.inhouse.co.il
ליאור צלרינג  0508611993
[email protected]

אירועים קרובים