חטיבת יו-טיוב של גוגל תגדיל השנה את כוח האדם ב-30%

החטיבה תגייס השנה 200 עובדים נוספים על ה-650 שכבר מועסקים בה ● המשרות מוצעות במגוון תחומים - ממכירת פרסום ועד הנדסה - ובמקומות שונים בעולם ● לעומת זאת, AOL הודיעה, כי תפטר 20% מעובדיה

יו-טיוב. מרעננת את ממשק המשתמש.

חטיבת הווידיאו יו-טיוב (YouTube) של גוגל (Google) הודיעה בסוף השבוע על כוונתה להגדיל השנה את היקף כוח האדם שלה ב-30% ולגייס בסך הכול 200 עובדים נוספים. כיום מעסיקה החטיבה כ-650 עובדים.

מרבית המשרות החדשות מוצעות במשרדים שבסאן ברונו, קליפורניה. אחרות מוצעות במילאנו, סן פטרסבורג, טוקיו וציריך. המשרות הן במגוון תחומים – ממכירת פרסום ועד הנדסה.

גוגל רכשה את יו-טיוב ב-2006 תמורת 1.65 מיליארד דולרים, אך מאחר שהנתונים הכספיים של שני הגופים מתפרסמים במאוחד, לא ניתן לדעת אם אתר הווידאו תורם תרומה משמעותית להכנסות או לרווחים של גוגל.

בהודעה שפורסמה בבלוג ציינה החברה, כי מדי דקה מעלים הגולשים לאתר יותר מ-35 שעות של וידיאו, ובסך הכול נרשמות מדי יום יותר ממיליארד צפיות בסרטונים המופיעים באתר.

ההודעה של יו-טיוב פורסמה ביום שבו הודיעה AOL, שהייתה פעם ענקית אינטרנט, על פיטורים של כ-20% מעובדיה, בעקבות ההשתלטות על אתר האפינגטון פוסט (Huffington Post).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים