תוכן שיווקי

Host Analytics ו-ExScientia מקבוצת Untiask מכריזות על הסכם שרותי יישום והפצה בישראל

ExScientia בשותפות עם Host Analytics תספק פתרונות מובילים במודל SaaS לניהול ביצועים ארגוניים, CPM (ר"ת corporate performance management)

13/03/2011 15:59

Host Analytics, הספק המוביל של פתרונות CPM (ר"ת corporate performance management) במודל SaaS, מודיעה על הסכם שרותי יישום והפצה עם חברת ExScientia מקבוצת Unitask, ספקית פתרונות מידע לחברות, ארגונים ומוסדות. במסגרת ההסכם, תהפוך ExScientia לשותף אינטגרציה גלובלי מוסמך ליישום פתרונות Host Analytics ארגוניים ולמכירת פתרונות Host Analytics CPM. החברות כבר החלו בפעילות משותפת מול לקוחות וקידום הזדמנויות מכירה נוספות. הפעלה של פרויקט גלובאלי ראשון מסוגו בישראל צפויה במהלך מאי.

"אנו נרגשים מאוד לעבוד יחד עם ExScientia במטרה להרחיב את נוכחותנו בישראל" ציין כריס ווילר, מנהל ערוצי הפצה ושותפים ב-Host Analytics. "ל-ExScientia נסיון מוכח בהטמעת פתרונות חדשניים עבור לקוחות גלובליים. שילוב יכולות היישום של ExScientia עם פתרונות ה-CPM המובילים של Host Analytics יספקו ערך משמעותי ביותר עבור לקוחותינו. יחדיו נאפשר למנהלי כספים להפיק החלטות חוצות ארגון המבוססות על עובדות ולהחיל תקפות עובדתית על התליכים הפיננסיים".

"פתרונות ה- CPM החדשניים של Host Analytics משלבים תובנה תפעולית עם השלכות כספיות במודל שיתופי לשיפור יכולת קבלת החלטות ברמות ההנהלה", אמרה דלית שוורץ, מנכ"לית ExScientia. "אנו מאמינים ששותפות זו מהווה הזדמנות עסקית משמעותית עבור לקוחות קבוצת Unitask. מספר הולך וגדל של ארגונים גלובליים מסתמכים על מערכות ניהול ביצועים ארגוניים (CPM) לקבלת מידע אמין הדרוש לניהול הארגון ולשיפור התוצאות העסקיות והשותפות שלנו עם Host Analytics תאפשר לספק פתרונות למענה על צורך זה".

אודות Host Analytics
תשתית Host Analytics Decision Platform חושפת את מלוא ההשלכות של קבלת החלטות – כולל סיכונים ותגמול. כספק פתרונות CPM במודל SaaS הראשון מסוגו בשוק, כלי Host Analytics משפרים תקצוב, בניית תחזיות, איחוד דוחות כספיים, אמצעי בקרה כגון Dashboarding ו-Scorecarding ואפשרויות דיווח להקבלת החלטות מבוססת מידע עובדתי עבור מנהלי כספים. Host Analytics משרתת לקוחות בגודל בינוני וארגונים כגון JP Morgan Chase, Procter & Gamble, Thule, Otis Spunkmeyer, Pitney Bowes, Schumacher and Red Roof Inn.

חברת Host Analytics נוסדה בשנת 2000 ונכללה בדרוג JMP Securities' Hot 100. כמו כן החברה קיבלה תארים כגון 2010 Ventana Research Leadership Award ו-2010 Editors' Choice Award From TechWeb's Intelligent Enterprise.

מידע נוסף באתר Host Analytics.

אודות ExScientia מקבוצת Untiask
ExScientia מקבוצת Unitask הינה חברת יישום המתמחה בפתרונות Siebel CRM ופתרונות משלימים לניהול תשתיות מידע ארגוניות כגון Riversand– MDM ו-Host Analytics – CPM. קבוצת Unitask מתמחה באינטגרציה, פיתוח והטמעת פתרונות מידע ומיחשוב חדשניים, כמנוף להשגת יעדים עסקיים. פתרונות לניהול תהליכים, מידע וידע המסופקים ללקוחותינו, מחזקים עבורם את תשתיות התפעול וכלי השליטה בארגון ובכך מאפשרים בניית יתרון תחרותי, יכולת צמיחה והגדלת הרווחיות. מאז הקמתה בשנת 1994 מקפידה Unitask על טיפוח עומק מקצועי וטכנולוגי, איכות פתרונות ושירות מעולה. לא בכדי היא נחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם הפתרונות העסקיים של Oracle ומוצריה מוטמעים בארגונים הגדולים בעולם.

מידע נוסף באתר Unitask ובאתר ExScientia

אירועים קרובים