iPass מתרחבת: מציעה 280,000 חיבורי רשת בעולם; היעד: חצי מיליון נקודות עד סוף השנה

הגידול במספר מקומות החיבור נובע מכניסתן של מדינות חדשות לשירות, כמו דרום קוריאה וחלקים נרחבים מסין ועם הגדלת הפריסה במדינות אירופה ● בנוסף, מאפשרת iPass כעת גישה גם לרשת Open Access, המונה מעל ל-20,000 מקומות חיבור - ללא כל עלות ● דודו אדי, מנכ"ל SourceIT, נציגת iPass בישראל: "מגמת הגדלת הרשת של iPass תמשיך בחודשים הקרובים"

SourceIT, נציגת iPass בישראל, הודיעה הבוקר (א') שרשת iPass התרחבה בשבוע האחרון ליותר מ-260,000 מקומות חיבור בטוחים. כך, זמינה כעת הרשת גם במדינות שבהן לא ניתן היה בעבר לעשות שימוש ב-iPass. הגידול הדרמטי במספר מקומות החיבור נובע מכניסתן של מדינות חדשות לשירות, כמו דרום קוריאה וחלקים נרחבים מסין ועם הגדלת הפריסה במדינות אירופה – שם עלויות החיבור לרשתות אלחוטיות יכולות להגיע לעשרות יורו ליום גלישה ואף לכ-15 יורו לשעת גלישה בודדת בשדה תעופה.

בנוסף, הרחיבה iPass את שירותיה והיא מאפשרת כעת גישה גם לרשת Open Access, המונה מעל ל-20,000 מקומות חיבור – ללא כל עלות. הרשת עומדת בסטנדרטים של אבטחת מידע, זמינות שירות ואיכות השירות ולפיכך יכלה להצטרף לרשת iPass. רשת ה-Open Access זמינה ללקוחות אשר רכשו את פתרון ה-iPass Open Mobile, שמאפשר לכל ארגון לקבוע את מדיניות החיבור של עובדיו ברשתות iPass, רשתות חינמיות, רשתות ארגוניות וכן רשתות סלולריות. זאת, במטרה להגיע לשליטה מקסימלית בהוצאה ויכולת בקרה מתקדמת. כמובן שחיבור לרשתות חינם דרך iPass הינו ללא תשלום מעבר לתשלום הסמלי של דמי הרישיון בעבור תוכנת החיבור המתקדמת, iPass OMP.

הרשת החדשה והמורחבת, הכוללת מעל ל-260,000 מקומות חיבור, זמינה כעת לכלל לקוחות SourceIT ומשוקיה באמצעות פרטי ההתחברות הקיימים (שם משתמש וסיסמה) של שירות ה-iPass, ללא תוספת תשלום.

לדברי דודו אדי, מנכ"ל SourceIT: "אנו שמחים להעניק ללקוחותינו אפשרויות חיבור רבות נוספות ללא כל תוספת עלות. מגמת הגדלת הרשת של iPass תמשיך בחודשים הקרובים כאשר יעד החברה הוא להגיע ליותר מ-500,000 מקומות חיבור בטוחים עד סוף שנת 2011. מפגישותיי עם בכירים בהנהלת iPass, המעבר של חברות הסלולר בארה"ב ממודל של מחיר גלישה ללא הגבלה למודל גלישה פר שימוש, מחייב את iPass להגדיל את הרשת בכדי לתת מענה לכל אותם לקוחות שלא רוצים להיות שבויים של תעריפי ה-Roaming המטורפים של חברות הסלולר. אני מאמין שמגמה זאת תגיע גם לישראל, בשל העלויות העצומות של חברות הסלולר באספקת נפח התעבורה והחיפוש המתמיד שלהן אחר רשת אלחוטית (Wi-Fi) בכדי להוריד את העומס – דבר ש-iPass יודעת ומסוגת לבצע בקלות יתרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים