תוכן שיווקי

לקראת Asterisk Israel | ריצרד מקגרייב מ-Positro מגיע לארץ לרגל כנס Asterisk

"נכבוש 15% משוק ה-SMB עד 2012"

13/03/2011 16:47

ריצרד מקגרייב, מנכ"ל חברת Positron, מגיע לארץ להשקת הנציגות הישראלית של החברה, בשיתוף עם גטר טק, וישתתף בכנס Asterisk ישראל, שיתקיים במרכז הקונגרסים אווניו באייר פורט סיטי, בתאריך 14/3/2011. מקגרייב יחשוף בכנס מרכזיה חדשה – דגםG600/V600 – שצפויה לשנות סדרי עולם בשוק הישראלי. המרכזייה החדשה, שמבוססת על מערכת ההפעלה Asterisk (מבית Digium) מאפשרת שיחות וידיאו קונפרנס בהיקף של 16 משתמשים בשיחת ועידה אחת – ובאיכות HD. בראיון עמו הוא חולק תובנות לגבי מימדי שוק טלפוניית ה-IP בקוד פתוח ועתידו.

מהם המניעים העיקריים לאימוץ מערכת תקשורת IP מבוססת קוד פתוח?
הסיבות רבות. שוק מבוסס ובו חברות רבות שכבר מכירות את המוצר. יותר אפשרויות לפיתוח והתאמה של המוצר. מקורות מועילים וזמינים של מידע וזמן פיתוח (TTM) קצר יותר של אפליקציות.

מהו גודל השוק בעולם ומהו הנתח מתוך כלל שוק התקשורת?
במונחים של לוחות טלפוניה, מדובר בשוק של 25-35 מליון דולר, אולם מבחינת מכשירים ואפליקציות שנבנים סביבם, אני מעריך את גודל השוק ביותר מ-100 מליון דולר. קראתי שבצפון אמריקה הנתח בשוק המרכזיות מגיע ל19%.

אילו שווקים וורטיקאליים ואיזה גודל של ארגונים מובילים את האימוץ המהיר?
צרכנים ביתיים מובילים את האימוץ ואחריהם ספקי מחשוב ענן או וירטואליזציה ולבסוף ארגונים אחרים בגדלים בינוניים. האימוץ מובל על ידי ארגונים קטנים יחסית, משום שהארגונים הגדולים עדיין מעדיפים את המותגים המוכרים בתחום: סיסקו, מיטל, אוויה וכו'.

אילו חידושים טכנולוגים תציגו ב-2011?
ב-2011 נתרכז בנושאי שרידות התקשורת ארגונית ובשיחות ועידה בוידאו. רמת המחירים שמאפיינת את מרכזיות Positron המבוססות על Asterisk תאפשר גם לעסקים קטנים ובינוניים החל מ-20 שלוחות ליהנות מפונקציונאליות עשירה שהייתה עד עתה נחלתם הבלעדית של ארגונים גדולים. דגם D600/V600, שייחשף ויושק בכנס, הוא סנונית ראשונה בסל גדול של מוצרי Positron חדשים שיגיע השנה לשוק הישראלי.

מה הציפיות שלכם מהשוק הישראלי?
מצאנו בישראל פרטנר חזק ושוק מתקדם מבחינה טכנולוגית. לכן אני מצפה לצמיחה גדולה בישראל ב-2011-2012. היות ואנחנו חדשים בשוק מובן שתהיה צמיחה, אבל אני שואף לכבוש 15% משוק העסקים הקטנים-בינוניים עד 2012.

להרשמה לכנס Asterisk

אירועים קרובים