כסאות מוזיקליים ב-One1

עדי אייל ממשיך לבצע ארגון מחודש בספינתו, על מנת להתמקם בשלישיה השנייה, אחרי מטריקס, נס טכנולוגיות ומלם-תים

יואב ברוך – מנהל חטיבת היועצים וההדרכה של One1, הודיע לעדי אייל – מנכ"ל החברה, על החלטתו לפרוש. ברוך מתקדם לקריירה חדשה, עליה נספר בהמשך. בשנים האחרונות הוא ניהל את חטיבת היועצים ב-One1, המונה כיום יותר מ-400 יועצים בתחומים מגוונים. לפני שהגיע ל-One1 עבד ברוך כ-11 שנים בנס טכנולוגיות, שם שימש סמנכ"ל ומנהל חטיבת ההדרכה. לפני כן, הקים את מכללת נס ואת פעילות ההדרכה וההטמעה בחברה. לא ברור בשלב זה אם ימונה לו מחליף.

עזיבתו של ברוך מצטרפת לזו של ארז גולדשטיין, סמנכ"ל התוכנה לשעבר. גולדשטיין החליט לפרוש לאחר שהתמודד על תפקיד מנכ"ל One1 תוכנה. שי אוזון, שהתמודד מולו, הוא שנבחר לבסוף לתפקיד. גולדשטיין מתכוון להכריז בקרוב על חברה חדשה שיקים, בשם Intergrity Software.

התזוזות ב-One1 באות על רקע שינויים ארגוניים אותם מבצע המנכ"ל אייל. השינויים כבר נתנו את אותותיהם בתוצאות העסקיות המדווחות של החברה ברבעון השלישי של  2010. כך, הכנסותיה עלו ב-25% ועמדו על 147.58 מיליון שקלים והרווח הנקי הגיע ל-7.17 מיליון שקלים. ברבעון השני של 2010 נרשם גידול של 40% ברווחים ו-3% בהכנסות.

אייל לא מסתיר את היעד שהציב לעצמו: ארגון מחדש של ספינת One1, בקרב על התמקמות בצמרת חברות האינטגרציה בישראל, והגעה לשלישייה השנייה, אחרי מטריקס, נס טכנולוגיות ומלם-תים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירושליייים

    יואב ברוך אחד האנשים הנעימים והמוכשרים בתעשייה. מעניין לאן הולך

אירועים קרובים