אנליסטים: אזל המלאי של מחשבי iPad 2

קונים שהגיעו אתמול (א') לחנויות אפל לא יכולים היו למצוא את מחשבי הלוח החדשים של החברה ● עד תום הפעילות אתמול מכרה אפל בין 400 אלף ל-500 אלף יחידות של iPad 2 - בהשוואה ל-300 אלף יחידות של מחשבי iPad מהדור הראשון, שנמכרו בסוף השבוע שלאחר השקתם ● בנוסף, מתוצאות סקר שערכו אנליסטים עולה, כי 70% מהרוכשים הם משתמשים חדשים ב-iPad

המלאי של מחשבי iPad 2 אזל מהחנויות, וכ-70% מהרוכשים הם משתמשים חדשים במחשבי הלוח של אפל (Apple) – כך עולה מסקר שערכו האנליסט ג'ין מונסטר ואנשיו מחברת פייפר ג'פרי (Piper Jaffray).

על אף שתוצאות הסקר אינן מדעיות – שכן הוא נסמך על 236 ממתינים אקראיים בתורים שהשתרכו לפני חנויות אפל בניו-יורק ובמיניאפוליס – ניתן להסיק ממנו, כי אפל מצליחה להגיע עם מחשבי iPad לקהלים חדשים, מעבר לחסידיה הנאמנים. בהשקה של מכשירי iPhone 4, למשל, רק 23% מהקונים היו משתמשים חדשים.

עד תום הפעילות אתמול (א') מכרה אפל בין 400 אלף ל-500 אלף יחידות – בהשוואה ל-300 אלף יחידות של מחשבי iPad מהדור הראשון, שנמכרו בסוף השבוע שלאחר השקתם. מרבית היחידות נמכרו ביום ו', ובמהלך יום א' כבר אזל המלאי בחנויות – אנשיו של מונסטר לא הצליחו למצוא אפילו מחשב iPad 2 אחד ביום זה.

עוד עולה מהסקר, כי 51% מהרוכשים של מחשבי iPad 2 משתמשים במחשבי Mac ו-49% מהם – במחשבי PC. לשם השוואה, כ-74% מבין הקונים של מחשבי iPad מהדור הראשון היו משתמשי Mac.

תוצאות נוספות מעידות על כך שכ-47% מהרוכשים בחרו במחשבי iPad 2 עם תקשורת דור שלישי, שמחירם גבוה בכ-130 דולרים. 41% מהם בחרו בדגמים עם זיכרון בנפח של 32 ג'יגה-בייט, בהשוואה ל-32% שבחרו בדגמים עם זיכרון בנפח זה מהדור הראשון. ל-65% מהקונים יש מכשיר iPhone, ל-24% – מכשיר קינדל (Kindle), לעומת 13% בדור הראשון, ו-17% מתכוונים להשתמש ביישומים ולשחק במשחקים, בהשוואה ל-9% מרוכשי ה-iPad מהדור הראשון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים