ארז צור מונה למנכ"ל קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל

צור החל את דרכו בקיידנס ישראל לפני כעשור, כמנהל מכירות לשוק המקומי ● בטרם מונה למנכ"ל היה צור מנהל פיתוח עסקי בינלאומי והתמקד בשווקים וטכנולוגיות מתפתחות ● הוא יחליף בתפקידו החדש את משה זלצברג, שפרש באחרונה לאחר כ-12 שנות עבודה בחברה

ארז צור מונה למנכ"ל הבא של קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל. צור יחליף בתפקיד את משה זלצברג, שפרש באחרונה לאחר כ-12 שנות עבודה בחברה במגוון תפקידים, בהם מנהל שירותים מקצועיים אירופה ומנכ"ל הסניף הישראלי מראשית 2008.

צור יהיה אחראי על ניהול המכירות, הפיתוח העסקי, השיווק והתמיכה של החברה, הממוקמת באזור התעשייה הרצליה פיתוח. לקיידנס יש מרכז פיתוח בפארק אפק, ראש העין, המנוהל על ידי עמוס זיו.

צור החל את דרכו בקיידנס ישראל לפני כעשור, כמנהל מכירות לשוק המקומי. לאחר מכן היה מנהל הפיתוח העסקי של קיידנס אירופה, תפקיד בו התמקד בקשר בין החברה לבין סטארט-אפים. בטרם מונה למנכ"ל צור היה מנהל פיתוח עסקי בינלאומי והתמקד בשווקים וטכנולוגיות מתפתחות. במקביל, צור משמש גם כחבר הועדה המייעצת לחברת Mobix Wireless Solutions הישראלית, המתמחה בפתרונות תקשורת שליטה מרחוק בשוק מוני האנרגיה.

צור נבחר בשנת 2008 על ידי גלובס לאחד מ-40 המנהלים הצעירים והמבטיחים שיובילו את המשק בשנים הבאות. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ומחשבים מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון בינלאומי מאוניברסיטת Heriot Watt.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים