תוכן שיווקי

BMC ומטריקס הציגו טכנולוגיה חדשה לניהול ביצועים, מיפוי אוטומטי ובקרה על זמינות רשתות

14/03/2011 15:41

במסגרת פורום משתמשים ויום עיון שנערך ביום חמישי האחרון במשרדי מטריקס, הציג טרוור הייורת' (Trevor Hayward) את פתרון Entuity לניטור רשתות. בכנס נכחו מנהלי רשתות מהארגונים הגדולים במשק.

הפתרון החכם המשווק בארץ על ידי BMC ומטריקס, סורק באופן פרואקטיבי את רשת התקשורת של הארגון, ממפה את הרשת באופן אוטומטי עד לרמת המכשיר, הפורט והמתג ומזהה דפוסי שימוש וצריכה לא רק של רוחב פס אלא אף של אנרגיה.

ניתן להגדיר את פתרון Entuity לשלוח התראות דוא"ל למנהל הרשת על שימוש חריג, תקלות והזדמנויות לחסוך במשאבי IT כאשר צריכה מופחתת מאובחנת במוקד כלשהו. לדוגמא, כאשר מצבת כוח האדם משתנה בחלק כלשהו של הארגון אך משאבי הרשת טרם הותאמו לשינוי. הממשק לפתרון Remedy של BMC מאפשר להנפיק דוחות תקלה אוטומטית בעת קבלת ההתרעה.

התקנת פתרון Entuity פשוטה ותוך שעות בודדות ניתן למפות ולנטר דרכו רשתות בנות אלפי ומאות מכשירים. פתרון Entuity מותקן כבר במאות ארגונים בעולם, בין היתר בחברת IBM, המציעה פתרון ניטור רשתות משלה. גם בארץ כבר הוטמע הפתרון במערכת נהול הרשת של ארגון פיננסי מוביל. הפתרון מתממשק לפתרונות ניהול רשתות אחרים כגון Cisco CallManager ומתאים במיוחד לארגונים פיננסים וחברות טלקום.

לדברי טרוור, "הפתרון של BMC מספק מענה לצרכי בקרת ביצועים של רשתות תקשורת, מעקב אחר צריכת משאבים ומדידת ניצולת במשאבי הרשת (Capacity Planning), מדידת Quality of Service, ניתוח ביצועי אפליקציות באמצעות Netflow, ניתוח מגמות וכן  ומגוון רחב של יכולות נוספות הנדרשות ע"י מנהלי הרשת בארגונים".

שי עובדיה, CTO ניהול מערכות במטריקס, אמר כי "הפתרון של חברת BMC הינו הפתרון היחיד מבין פתרונות הרשת המובילים בעולם אשר מספק מענה הן לניהול ובקרת ביצועי הרשת והן לגילוי ומיפוי הרשת, לבקרה על זמינות ציודי הרשת ולזיהוי אוטומטי של ה-Root Cause (סיבת המקור של תקלות). זאת, על בסיס המודול הבסיסי של המוצר וללא צורך ברכישת מודולים משלימים, כפי שנדרש בפתרונות של חברות מתחרות" .

הפתרון של BMC לניהול רשתות תקשורת משתלב באסטרטגיית ה-BSM  – תפיסת ניהול השירותים העסקיים המובילה את החברה מאז 2003. תפיסה זו מאפשרת ניהול מוכוון שירותים עסקיים של ה-IT ומאפשרת להגיב במהירות לצרכים של היחידות העסקיות מן ה-IT וזאת תוך עמידה מתמדת באיכות השירות הנדרשת, תוך ניצול מיטבי של תקציבי ומשאבי ה-IT ותוך מניעת סיכונים תפעוליים ועסקיים.

אירועים קרובים