אנליסט: Honeycomb של גוגל היא כישלון חרוץ

הבעיה העיקרית בקשר ל-Honeycomb, הגרסה של אנדרואיד 3.0 המיועדת למחשבי לוח, היא שממשק המשתמש שלה הוא מסובך ומבלבל ביותר – אומר טריפ צ'ודרי, מנהל מחקרים בחברת Global Equities Research ● מלבד הבעיות בממשק המשתמש, מציין צ'ודרי גם שגירסת Honeycomb סובלת מביצועי סוללה ואיכות גרועים, שכוללים קפיאה או קריסה של יישומים ואורך חיי סוללה לא יציב

גרסת Honeycomb (אנדרואיד 3.0, המיועדת למחשבי לוח) של מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל (Google) מכונה "כישלון חרוץ" בהערת מחקר על ידי טריפ צ'ודרי, מנהל מחקרים בחברת Global Equities Research.

הבעיה העיקרית בקשר ל-Honeycomb היא שממשק המשתמש שלה הוא מסובך ומבלבל ביותר, וצ'ודרי מציין כי המשתמשים טוענים ש"הממשק לא טבעי – אתה ממש צריך ללמוד ולתרגל אותו".

מלבד הבעיות בממשק המשתמש, מציין צ'ודרי גם שגירסת Honeycomb סובלת מביצועי סוללה ואיכות גרועים, שכוללים קפיאה או קריסה של יישומים, אורך חיי סוללה לא יציב, שיכול להיות משהו שבין שעתיים ל-6 שעות, ובמצב המתנה 12 שעות, לעומת 30 יום ב-iPad של אפל (Apple). עוד מזכיר צ'ודרי בעיות אחרות ומסכם, ש"גוגל מחמיצה תשומת לב לפרטים פשוטים".

צ'ודרי ממשיך בביקורתו כלפי גוגל ואומר, כי היא מתייחסת לאנדרואיד 3.0 כמו למוצר חינמי, כמו Gmail, בשעה שאנשים בעצם משלמים 800 דולרים עבור הטאבלט של מוטורולה (Motorola) שמריץ את התוכנה. הוא תוקף את גוגל על אסטרטגיית "הבטא הנצחית" שלה, כדבריו, ואומר שהפעם היא החטיאה לחלוטין. "בעבר היו לה הצלחות 'במכה ראשונה', אבל ייתכן שענקית האינטרנט לא תקבל הזדמנות נוספת לשקם את המוניטין שלה בחיבור לחומרה אם היא תחטיא שוב", אומר צ'ודרי.

לדבריו, גוגל תמיד משיקה גרסאות בטא כדי לקבל תגובות ממשתמשים. "יישומי Gmail, Maps ו-Voice הצליחו, אבל עד היום הם במצב של בטא נצחי", הוא כותב.

"מערכת ההפעלה מסובכת ומבלבלת ביותר, ויהיה עליה להיאבק על אימוץ המוני", מסכם צ'ודרי. "המחקר שלנו מראה שטאבלטים עם מערכת Honeycomb של גוגל מצויים במאבק, ומכירות הטאבלט Xoom של מוטורולה הן חלשות במיוחד. תוכנת Honeycomb של גוגל נראית כחוליה החלשה ביותר בשרשרת (של המכירות החלשות של Xoom, נ.א.), שכן התוכנה לא בשלה ולא נוסתה ונבחנה כראוי. Honeycomb אינה יציבה ומתוכננת בצורה גרועה, מה שמעורר את השאלה האם גוגל בכלל יכולה לדאוג שמערכת ההפעלה תהיה טובה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים