אינטל רכשה סטארט-אפ מצרי – הראשון שלה במזרח התיכון

החברה הנרכשת, SySDSoft, מפתחת תוכנה עבור פלטפורמות וטכנולוגיות תקשורת אלחוט וסלולר שונות ● לדברי אינטל, הרכישה תגדיל את מאמציה לפיתוח מוצרים לרשתות סלולר מהדור הרביעי – LTE ● לא נמסרו פרטיה הכספיים של הרכישה

אינטל (Intel) הודיעה אתמול (ב'), כי רכשה את רוב נכסיה של חברת הסטראט-אפ המצרית SySDSoft – חברה המפתחת תוכנה עבור עולם התקשורת. לא נמסרו פרטיה הכספיים של הרכישה.

SySDSoft היא חברה פרטית העוסקת בפיתוח תוכנה לטובת פלטפורמות וטכנולוגיות תקשורת אלחוט וסלולר שונות, דוגמת WiMax, Wi-Fi Wireless USB ,DMA-DO, בלוטות' (Bluetooth) ו-LTE. היא נוסדה ב-2002 ויש לה שלוש פעילויות: תוכנות משובצות מחשב הפועלות בסביבת פרוטוקולי תקשורת ומערכות תקשורת, פיתוח ועיצוב מעגלים חשמליים עבור תדרי רדיו ועיצוב תהליכים של אותות דיגיטליים. SySDSoft תצורף לעסקי התקשורת הניידת של אינטל.

ארבינד סודאמי, סגן נשיא אינטל העולמית ונשיא זרוע ההשקעות של החברה, מסר, כי מדובר ברכישה ראשונה של אינטל במזרח התיכון. הוא הוסיף, כי הרכישה תגדיל את מאמציה של החברה לפיתוח מוצרים לרשתות סלולר מהדור הרביעי – LTE. לדברי סודאמי, "הרכישה מצביעה על מחויבותה האסטרטגית וארוכת הטווח של אינטל לאזור, כמו גם על העובדה שהחברה מעריכה את כמות כוח האדם הטכנולוגי הרענן הקיים במזרח התיכון". הוא ציין, כי לאינטל מצרים יתווספו כמאה ממהנדסי האלקטרוניקה ומפתחי התוכנה של החברה הנרכשת.

הרכישה מתבצעת כחלק מרצונה של אינטל לחזק את עצמה בתחום טכנולוגיית הדור הרביעי לסלולר, לצד רצונה בחדירה לעולם התוכנות בתקשורת, ומהווה המשך המגמה שהחלה בינואר השנה, אז רכשה אינטל את פתרונות הטכנולוגיה הניידים של Infineon. חטיבת פתרונות התקשורת של אינטל מפתחת רכיבים עבור טלפונים חכמים ומחשבי לוח. עד לא מכבר תמכה אינטל ב- WiMAX – טכנולוגיה המתחרה לזו של LTE, אלא שכמה חברות ענק בתקשורת, דוגמת וריזון (Verizon) ו-AT&T, החלו לפרוס את הטכנולוגיה ברחבי ארצות הברית – דבר שדרש שינוי בהתנהגות של אינטל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים