תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת InnoCom מארחת את בכירי התעשייה לבוקר של טכנולוגיות חדישות

מרצים אורחים: ניר צוק - מייסד פאלו אלטו, ומארק אדג' - A10

15/03/2011 14:35

InnoCom, חברת Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי, תארח ב-24.03 מפגש טכנולוגי מרתק לבכירי התעשייה ומנמ"רים מובילים. המפגש יעסוק באתגרים החדשים של אבטחת המידע בעידן המודרני ובהיערכות הנדרשת מארגונים לקראת כניסת ה-IPv6.

מייסד פאלו אלטו נטוורקס, הישראלי ניר צוק, יחשוף במפגש לראשונה את הדור הבא של חומות האש – פיירוול רשתי למרכזי נתונים, המספק יכולת שליטה ונראות גבוהות במיוחד תוך מתן גמישות מרבית בהתאם לצרכי הארגון המשתנים וזאת  מבלי להתפשר על ביצועי המערכת. למוצר של פאלו אלטו יכולות זיהוי של למעלה מ-1,000 אפליקציות שונות כמו פייסבוק, יו-טיוב וסקייפ, והוא מאפשר קביעת QOS לכל אפליקציה בנפרד. צוק יסביר מדוע הטמעת פיירוול מסוג זה הינה קריטית לארגונים הרוצים לשמר רמת אבטחת מידע המתאימה לעידן המודרני.

אורח נוסף מחו"ל יהיה מארק אדג' (Mark Edge), מנהל מכירות בכיר בחברת A10 Networks, מובילה טכנולוגית בתחום בקרי העברת היישומים (ADC), אשר ידגים כיצד כניסתה של A10 לארץ תשנה את כללי המשחק בתחום איזון העומסים (Load Balancing) הודות למתן ביצועים פי שניים טובים יותר מהמתחרים, בחצי המחיר. אדג' גם יסביר על מעבר תחום כתובת ה-IP מגרסה 4 לגרסה 6 ומדוע כדאי לארגונים כבר כעת להיערך לשינוי.

יהונתן גד, מנכ"ל InnoCom, שיפתח את המפגש שבהרצאה על חדשנות טכנולוגית כמנוף לעסקים, אמר: "מפגש השולחן העגול יחשוף את המנמ"רים לפתרונות מובילים בתחומי אבטחת המידע וה-ADC, המעסיקים כיום את כלל הארגונים. כמפיץ בעל ערך מוסף, אנו מקפידים על חשיפת אנשי ה-IT הישראליים לטכנולוגיות החדישות המובילות בעולם. שוק ה-IT בישראל 'צמא' לטכנולוגיות ארגוניות חדשות ואינו מתרשם בקלות מ-'buzzwords' אלא בוחן את התועלת לארגון ואת ההחזר על ההשקעה. כדי להראות ללקוחות פוטנציאליים כיצד הם יכולים ליהנות מהיתרונות של המוצרים אותם אנו מייצגים, InnoCom נוהגת לבצע פיילוטים המוכיחים לארגונים את היעילות שבמוצרים. אני בטוח כי משתתפי המפגש יפיקו את המרב ממנו".

אירועים קרובים