תוכן שיווקי

VocalTec בחרה בפלטפורמת הענן של NetSuite לניהול הקונצרני הבינלאומי שלה

NetSuite תחליף בווקלטק מערכות Salesforce ו"פריוריטי"

15/03/2011 17:26

VocalTec Communications בחרה עבור הניהול הקונצרני שלה בארץ ובעולם, בחבילת התוכנה האינטרנטית NetSuite מבית היוצר של לארי אליסון, המבוססת על טכנולוגיית ענן. ווקלטק תקשורת עטורת הפרסים וממציאת פלטפורמת ה-VoIP וטלפון התוכנה, ואחת הספקיות הבינלאומיות המובילות בעולם בתחום זה, תחליף עם NetSuite – הכוללת שילוב מובנה של ERP, CRM ו-E-COMMERCE, את מערכות Salesforce ו"פריוריטי" בהן משתמשים עשרות מעובדיה בארץ ובעולם.

תמורת השימוש במערכת NetSuite המתקדמת בטכנולוגיית מיחשוב ענן, תשלם ווקלטק עבור עשרות משתמשיה סכום הנמוך משמעותית מהפתרון הקיים, ותחסוך בכך אלפי דולרים עבור הוצאות אחזקה, רישוי, תשתית ותפעול אותן דרשו מכלול המערכות הנוכחיות שלה. העסקה בוצעה ע" פעילות NetSuite בישראל, בניהולו של דוד אלוש. NetSuite נועדה בראש ובראשונה לתת מענה לפריסה הבינלאומית של ווקלטק בעולם, ולהכליל את כל המערכות הקיימות תחת מערכת אחודה אחת. בתוך כך כוללתNetSuite באופן מלא גם את כל התמיכה בתהליכים השיווקיים המורכבים של ווקלטק, וכן תמיכה בכל התהליכים החשבונאים המגוונים הכרוכים בכל הפעילויות הבינלאומיות של החברה.

דביר סולומון, ה-CTO של ווקלטק ישראל, אומר: "נוכחנו לדעת שבנוסף לעושר הפונקציונאלי המובנה שלה, תאפשר NetSuite ליישם את הפתרון הגלובלי בתוך תקופה קצרה ביותר, תשרת מספר רב של חברות בעולם, ותחסוך ללא ספק משאבי זמן וכסף רבים מאוד. זאת בנוסף לעובדה שתהיה ברשותנו מערכת מחשוב אחת במקום השלוש שיש לנו היום.

NetSuiteדוד אלוש, מנהל הפעילות של NetSuite בישראל, אומר: "NetSuite הינה מערכת אינטגרטיבית, חכמה ופשוטה. יישומה מהיר וזול יותר לעומת יישומים עסקיים רבים אחרים, ובוודאי בהשוואה לחבילות הבינלאומיות. ביצוע ההתאמות אינו דורש פיתוחים, ובכך מספקת NetSuite תמיכה עסקית בהתאם להגדרות הארגון. העובדה כי מדובר בפתרון של שירות מבוסס Web, מצמצמת באופן ניכר גם את עלויות התחזוקה של המערכת".

על אלפי הלקוחות בעולם המשתמשים ב- NetSuite נמנים בין השאר: OLYMPUS, Johnson & Johnson ,Honeywell, SIEMENS ,CA, VERINT, CITRIX, Software AG

לפרטים נוספים: דוד אלוש, 054-4637000, 03-7174071

•    NetSuite הינה חבילת תוכנה אינטרנטית מבית היוצר של לארי אליסון מבוססת מחשוב ענן.
•     בעלת קצב הגידול הגדול ביותר בעולם בשלוש שנים האחרונות המיושמת ב-180 מדינות ב-16 שפות.
•    כוללת מערך מובנה של פתרונות באפליקציה אחת של ERP/CRM/E-commerce/BI/HR ועוד.
•    כוללת בנוסף גם פורטלי לקוחות, פורטל עובדים, פורטל שותפים, פורטל ספקים ועוד.
•    המערכת מספקת פתרונות מעולים לניהול ובקרה על מוקדי שירות, תמיכה וסיוע וכו'.
•    כוללת מודול לניהול מערך הייצור החל מפקודות עבודה ועד לניהול רצפת ייצור וכו'.
•    מערכת מנוהלת WorkFlow ובעלת יכולת קונפיגורציה מרשימה ביותר.
•    כוללת גם פלטפורמות פיתוח בענן לפיתוח אפליקציות ענן.
•    מקושרת טכנולוגית לכל סוגי הסלולריים, אייפודים, אייפונים למיניהם וכו'.
•    מאושרת על פי התקינה החשבונית בישראל.
•    www.netsuite.com

אירועים קרובים