דיוידשילד הסבה מרכזת הטלפונים לכזו התומכת בחיבור לסקייפ; ההיקף: מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, יכול כל משתמש סקייפ ברחבי העולם לתקשר עם מוקדי הקבוצה באמצעות סקייפ ● מדיוידשילד נמסר, כי סקייפ הוא אמצעי התקשורת העיקרי של לקוחותיה, שמרביתם נמצאים בחוץ לארץ ● בקבוצה צופים, כי רבע מיליון איש ישתמשו בשירות במהלך השנה הראשונה להתקנה ● שיחת הסקייפ הראשונה הגיעה לחברה מיפן - בעקבות קריסת רשת הטלפונייה לאחר אסון הטבע שפקד את המדינה

גרסה משודרגת ליישום לעסקים. Skype

קבוצת דיוידשילד הודיעה אתמול (ג') על סיום פרויקט הסבת מרכזת הטלפונים של החברה למרכזייה התומכת בחיבור. בכך מאפשרת החברה לכל משתמש סקייפ (Skype) בכל מקום בעולם לתקשר עם מוקדיה בחינם, באמצעות השירות. עלות הפרויקט עומדת על כמיליון שקלים.

מרבית לקוחות הקבוצה גרים בחוץ לארץ, במסגרת מיקום מחדש מקצועי לתקופות זמן ארוכות, ולכן – הם נחשבים לקבוצת המשתמשים הטבעיים בסקייפ ומבצעים באמצעותו את מרבית ההתקשרויות שלהם, פרטיות ועסקיות כאחד. שיחת הסקייפ הראשונה הגיעה למוקד מיפן – בעקבות קריסת רשת הטלפונייה לאחר אסון הטבע שפקד את המדינה. בקבוצה צופים, כי רבע מיליון איש ישתמשו בשירות במהלך השנה הראשונה להתקנה.

השימוש בשירות הינו פשוט: כל משתמש סקייפ בכל מקום בעולם יבחר מרשימת אנשי הקשר משתמש בשם "DavidShield" על מנת לחייג לחברה. כשיגיע למענה הקולי, יוכל לבחור לשוחח עם נציג מכירות, נציג שירות, חדר הרופאים או מוקד הלקוחות העסקיים.

במקביל, הטמיעה החברה בכל דף שלה באינטרנט אייקון קיצור דרך, על מנת להפעיל את הסקייפ באופן אוטומטי.

"אנחנו דואגים באופן קבוע להגיע אל הלקוחות שלנו בזירות הטבעיות שלהם, כגון התקשרות באמצעות סקייפ, המהווה את האמצעי העיקרי שלהם לתקשורת", אמר אלון קצף, מנכ"ל קבוצת דיוידשילד. לדבריו, "עד עתה, טכנולוגיה המאפשרת למרכזי שירות לקוחות גדולים להתקשר באמצעות סקייפ לא הייתה בנמצא, ואנחנו הראשונים בארץ שמביאים את האפשרות הזו ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים