איש העסקים שלמה שמלצר ירכוש את יצרנית ציוד התקשורת תדיראן טלקום

ביהמ"ש המחוזי קיבל אתמול את הצעת הרכש של חברת אפקון תעשיות מקבוצת שלמה שמלצר לרכישת יצרנית המרכזיות ● שלמה שמלצר: "אנו שמחים על החלטת בית המשפט, המסיימת תקופה ממושכת של אי וודאות. חברת אפקון תעשיות תפעיל באופן מיידי את החברה ותבטיח את עתיד עובדיה"

ביהמ"ש המחוזי בפתח תקווה החליט היום (ד'), בהתאם להמלצת המפרק הזמני, כי חברת תדיראן טלקום, המתמחה בייצור מערכות תקשורת עסקיות מתקדמות ופעילה בין היתר בסין, הודו, ארה"ב ורוסיה, תימכר בהתאם לתנאים המפורטים בהחלטת ביהמ"ש לחברת אפקון שנמצאת בשליטת איש העסקים שלמה שמלצר.

בכך העדיף השופט את הצעתו של שמלצר על פני הצעות אחרות, בהן הצעה של חברת סינאל. אפקון תעשיות היא אחד מתאגידי התעשייה הגדולים בישראל ואחת מהחברות המובילות בתחום האלקטרו-מכני במדינה. היא מעסיקה כ-1,200 עובדים ומחזורה השנתי הוא כמיליארד שקלים.

שלמה שמלצר אמר בתגובה להחלטה, כי "אנו שמחים על החלטת בית המשפט, המסיימת תקופה ממושכת של אי וודאות. חברת אפקון תעשיות תפעיל באופן מיידי את תדיראן טלקום ותבטיח את עתיד החברה ועובדיה. השילוב בין היכולת הטכנולוגית הגבוהה של תדיראן טלקום בשילוב הגב הפיננסי, שיווקי וטכנולוגי של אפקון תעשיות, יסייעו לחברה להאיץ פיתוח מוצרים טכנולוגיים מתקדמים, ולהרחיב את השיווק והמכירות בשוק הבינלאומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים