תורמים באהבה למען "גשר של אור"

חברות היי-טק מובילות בתעשייה מתגייסות גם השנה לתרומות להפקת טקס הבר-מצווה השנתי לילדים עיוורים ולילדי משפחות עיוורים, במסגרת פרויקט "גשר של אור". הטקס השנה יערך ביום ד', ה-1 ביוני, בספארי בר"ג.

פרויקט "גשר של אור" החל לפני כ-11 שנים, כיוזמת שיתוף פעולה בין יחידות צבאיות, אנשי היי-טק ומרכזי עיוורים ברחבי הארץ ובראשם, רונן זרצקי, סמנכ"ל ומנמ"ר ישראכרט, אל"מ במיל' באגף התיקשוב צה"ל. נשיא הפרויקט הוא לייזי אורן, הנשיא הפעיל וסגן יו"ר של מטריקס.

פעילות הפרויקט כוללת, בין היתר, התנדבות במרכזי עיוורים, אימוץ וליווי עיוורים וילדי עיוורים, סיוע ממוקד למשפחות עיוורים במצוקה, השתתפות בפעילויות במרכזי העיוורים, טיולים משותפים, סיוע באמצעות קרן לנזקקים ועוד. הפעילויות מבוצעות כל השנה וכולן מבוססות על עבודת מתנדבים, ללא כל מנגנון או מקבלי שכר כלשהם.

השנה באירוע יחגגו כ-175 בני ובנות מצווה וכ-600 מוזמנים (בני משפחה, חיילים ומלווים), שיבלו במשך כל יום האירוע בספארי ביום של כיף, ובסיום הבילוי תיערך מסיבת בני/בנות מצווה, כולל חלוקת מתנות לחתני וכלות האירוע. לילדים אלה זו מסיבת בר המצווה היחידה שלהם. אגב, למרות שכותרת האירוע היא מסיבת בני/בנות מצווה, משתתפים בו גם ילדים עיוורים וילדים להורים עיוורים בדווים. אורחי הכבוד המתוכננים לאירוע השנה הם משה כחלון, שר הרווחה והתקשורת, ואלוף עמי שפרן, ראש אגף התיקשוב בצה"ל. פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים, ינחה את האירוע.

בשנה שעברה פרסו חסותן על האירוע בזק, צ'קפוינט, מטריקס, בזק בינלאומי, נט-אפ, ישראכרט, פסגות, מגדל, חילן, הראל, קסטרו, קומסק, וי.א. מיטווך.

השנה החברות שנענו ראשונות ומייד הן מטריקס, נט-אפ, בזק בינלאומי, קומסק, ישראכרט, מגדל, וחברות רבות נוספות בדרך.

לייזי אורן, נשיא וסגן יו"ר מטריקס, ופלי הנמר, בפגישת הנהלת גשר של אור

במת האירוע עם שלט התורמים

חלק מחתני וכלות האירוע על הבמה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים