שיאני השכר 2010: הכי טוב לעבוד בבזק

על פי נתוני השכר שפרסמו החברות הציבוריות במשק בימים האחרונים, אבי גבאי הוא השכיר בעל ההכנסה הגבוהה ביותר בענף ה-ICT הישראלי ● סוגר את הטבלה נתן פרידחי, מנהל העסקים הראשי בטלדור

מנכ"ל בזק, אבי גבאי, הוא השכיר בעל ההכנסה הגבוהה ביותר בענף ה-ICT הישראלי – כך עולה מנתוני השכר שפרסמו החברות הציבוריות במשק בימים האחרונים. כך, בשנת 2010 קיבל גבאי תשלומים בסך כולל של 8.54 מיליון שקלים. יצוין, כי גבאי הוא גם בעל השכר הגבוה ביותר בקרב מנהלי חברות ה-ICT הציבוריות בישראל.

הטבלה שמובאת להלן מבוססת על תקנה 21 של הרשות לניירות הערך, שמחייבת את החברות הציבוריות לפרסם את עלות שכרם של חמשת בעלי השכר הגבוה בארגון. סוגר את הטבלה נתן פרידחי, מנהל העסקים הראשי בטלדור.

נתון מעניין אחר מתגלה במלם-תים, שם המנכ"ל משתכר פחות ממנהל אחרת מחברות הבת, אך יותר מאשר היו"ר. כך, עלות שכרו של שלמה אייזנברג – יו"ר ומנהל העסקים הראשי, היא 1.19 מיליון שקלים, בעוד שעלות שכרו של המנכ"ל, חיים מזרחי, מסתכמת ב-1.54 מיליון ושל אודי וינטראוב – מנכ"ל החברה הבת אומניטק, מגיע ל-2.29 מיליון.

לצפיה בטבלה המלאה והמעודכנת – הקליקו כאן

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שוש

    שימו לב 25 מקבלי השכר הגבוה נמצאים ב 7 חברות בלבד. רוב רווחי החברות מתחלקים למספר מועט של אנשים - מה עם שאר התורמים למאמץ. חומר למחשבה.

  2. ברוך

    שלמה אייזנברג מקבל פי 2 ויותר מחברה הבנייה שבבעלותו - אז אל דאגה. בכלל אין מה להשוות בעלים למנכ"ל

אירועים קרובים