טימו אימואוטילה, נוקיה: אנו מחויבים לפלטפורמת סימביאן – כל עוד היא תניב הכנסות

בנאום שנשא בוועידת UBS Technology, הצהיר טימו אימואוטילה, מנהל הכספים הראשי של נוקיה, שהחברה תנצל את "הזנב הארוך" של סימביאן "כל עוד היא תספק לנו שולי רווח. ולכן, 2011-2012 תהיה תקופת מעבר של הכנת המוצרים ולא תקופת מעבר של מכירות" ● המשמעות של דבריו היא שנוקיה תמשיך לתמוך ולמכור באגרסיביות את מכשירי סימביאן שלה בשנים הקרובות, עד שתוכל להציע מגוון של מכשירים עם חלונות פון 7, ותתמוך במערכת כל זמן שיהיו לה משתמשים

גם לאחר שקשרה את גורלה בשותפות עם מיקרוסופט (Microsoft), נוקיה (Nokia) נשארת מחויבת לפלטפורמת סימביאן – כל עוד היא תניב הכנסות. בנאום שנשא בוועידת UBS Technology, הצהיר טימו אימואוטילה, מנהל הכספים הראשי של נוקיה, שהחברה תנצל את "הזנב הארוך" של סימביאן "כל עוד היא תספק לנו שולי רווח. ולכן, 2011-2012 תהיה תקופת מעבר של הכנת המוצרים ולא תקופת מעבר של מכירות".

נוקיה הצהירה כי תמכור עוד 150 מיליון מכשירי סימביאן במהלך השנים הקרובות של תקופת המעבר. לחברה יש בסיס לקוחות של כ-200 מיליון משתמשי סימביאן ברחבי העולם. אימואוטילה אמר, כי מכירות של מוצרים בתעשיית הסלולר התארכו במקרים רבים יותר ממה שהיה צפוי בתחילה.

המשמעות של דבריו היא שנוקיה תמשיך לתמוך ולמכור באגרסיביות את מכשירי סימביאן שלה בשנים הקרובות, עד שתוכל להציע מגוון של מכשירים עם חלונות פון 7, ותתמוך במערכת כל זמן שיהיו לה משתמשים.

אנליסט עוקצני במיוחד הגיב על דברים אלה של מנהל הכספים, ואמר כי "סימביאן מתמודדות עם אתגר דומה לזה של מארק טוויין, שמותו הוכרז בטרם עת"… הוא הוסיף שנוקיה "חייבת להודיע כי פלטפורמת הסמארטפונים הנוכחית שלה חיה ונתמכת, שכן מכירות של מכשירי סימביאן עומדות להיות קריטיות מאוד מבחינתה ב-18 החודשים הקרובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים