סודות הדיאטה של iPad 2 נחשפים

הקיצוץ העיקרי בעובי המחשב הושג באמצעות שימוש במערכת משנה דקה יותר של הסוללה - כך על פי קווין קלר, אנליסט מ-IHS iSuppli ● במחשבי iPad 2, העובי של רכיב זה הוא 2.5 מילימטרים בלבד, בהשוואה ל-6.1 מילימטרים בדור הראשון של מחשבי iPad - קיצוץ של 59%

"רזה יותר הוא טוב יותר" על פי אפל (Apple) – וחברת IHS iSuppli מסבירה כיצד הצליחה אפל להפחית ממשקלם של מחשבי iPad 2.

העובי של מחשבי iPad 2 הוא 8.8 מילימטרים בלבד, בהשוואה ל-13.4 מילימטרים בדור הראשון של מחשבי iPad. המשקל של מחשבי iPad 2 הוא 600 גרם בלבד, בהשוואה ל-700 גרם בדור הראשון. בנוסף, העובי קטן ב-34% והמשקל ירד ב-15%.

כיצד השיגה אפל את הנתונים המרשימים הללו? הקיצוץ העיקרי בעובי המחשב הושג באמצעות שימוש במערכת משנה דקה יותר של הסוללה – כך על פי קווין קלר, אנליסט מ-IHS iSuppli. במחשבי iPad 2, העובי של רכיב זה הוא 2.5 מילימטרים בלבד, בהשוואה ל-6.1 מילימטרים בדור הראשון של מחשבי iPad – קיצוץ של 59%.

"עיצוב הסוללה במחשבי iPad 2 מייצג שינוי משמעותי בהשוואה ל-iPad 1", כתב קלר בדו"ח שפרסם. "אפל עברה משני תאים עבים לשלושה תאים דקים, והמבנה הכולל של הסוללה שטוח יותר. העיצוב החדש חסך את הצורך במסגרת פלסטיק למערכת המשנה של הסוללה – דבר שתרם תרומה נוספת להפחתת העובי של המחשב".

צפיפות הכוח בסוללה החדשה שופרה בשיעור של 10%-15% (נתון שמייצג את היחס בין חיי הסוללה לבין המסה שלה), ציין קלר.

אמצעי נוסף לחיסכון במשקל היה ביטול מסגרת המתכת של הצג, הודות לשימוש בזכוכית מסוג חדש – דק ועמיד יותר.

"אפל מייחסת בצדק חשיבות רבה למבנה הדק של iPad 2", כתב קלר. "לעומתו, מחשבי לוח אחרים נראים עבים מדי. סביר להניח שכעת ימהרו גם המתחרים להציע דגמים דקים יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים