בינת תקשורת מחשבים הוסמכה כמאסטר אבטחה של סיסקו

ההסמכה מיועדת לשותפות של סיסקו בתחום אבטחת המידע ומצריכה עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר, הכוללים ידע טכנולוגי, הבנת צרכי הלקוחות, יכולת התאמת פתרונות בתחום בהתאם לצרכים אלה ויכולות תמיכה ושירות ● בוחן חיצוני שבחן את בינת קבע, כי היא עמדה באופן מלא בכל הדרישות של סיסקו

בינת תקשורת מחשבים מקבוצת רד-בינת הוסמכה על ידי סיסקו (Cisco) לדרגת Master Security. על פי החברה, היא הראשונה בישראל הזוכה בהסמכה זו.

הסמכת Master Security מיועדת לשותפות של סיסקו בתחום אבטחת המידע ומצריכה עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר, הכוללים ידע טכנולוגי, הבנת צרכי הלקוחות, יכולת התאמת פתרונות בתחום בהתאם לצרכים אלה ויכולות תמיכה ושירות ייחודיות.

במסגרת קבלת ההסמכה נדרשה בינת לעבור בחינה על ידי בוחן חיצוני מטעם סיסקו. בדו"ח שכתב ציין הבוחן החיצוני, כי החברה עמדה באופן מלא בכל דרישות סיסקו, כולל היבטי המכירות, ההנדסה, השירות, התפעול ואף השירותים המנוהלים, ועמדה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום בתחום האבטחה.

שלושת התחומים העיקריים לקבלת ההסמכה, שבהם עמדה בינת, הם: לקוחות – הבנת הצרכים העסקיים של לקוחות, התאמה ואספקה מוצלחת של פתרונות, ייעודיים המשרתים את צרכי הלקוח וכוללים יכולות אבטחה מתקדמת, לרבות טכנולוגיות למניעת פריצות, בקרת גישה, תקשורת מאובטחת ואבטחת יישומים; טכנולוגיה – עמידה בדרישות להסמכות, בקיאות וכישורים טכנולוגיים ברמה הנדרשת ללקוחות ויכולות מוכחות לניהול פרויקטים; ושירותים – יכולות אספקת שירותים לפתרונות סיסקו, הכוללים הכנה, תכנון, בנייה, הטמעה, תפעול ואופטימיזציה.

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, אמר, כי "קבלת ההסמכה היא תעודת כבוד וגאווה לחברה ולעובדיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים