רפי שקולניק עוזב את תפקידו כמנכ"ל אזורי בנט-אפ

שקולניק היה העובד הראשון של נט-אפ בישראל, שימש כמנהל מכירות ואף הקים את הסניף האזורי של החברה, שכלל את אפריקה, טורקיה, יוון, קפריסין וישראל ● "הגעתי למיצוי", אמר שקולניק לאנשים ומחשבים, "יש לי רעיונות של הליכה לעולם העסקי כעצמאי, לאחר שנים רבות בהן שימשתי שכיר"

רפי שקולניק, המנהל האזורי של נט-אפ (NetApp) ישראל ואגן הים התיכון, הודיע היום (ה') לפני שעה קלה על עזיבתו את תפקידו, לאחר כ-13 שנים בחברה, מהן שנתיים כמנהל אזורי.

שקולניק (47) החל את דרכו בעולם ה-IT בסאיטקס, שם היה מנהל פרויקט בפיתוח. החל משנת 1996 הוא היה העובד הראשון של נט-אפ בישראל, שימש כמנהל מכירות ואף הקים את הסניף האזורי של החברה, שכלל את אפריקה, טורקיה, יוון, קפריסין וישראל. לאחר עזיבת שלמה נטף, שימש שקולניק כמנכ"ל הסניף במשך מעט יותר משנתיים.

"אני עוזב את התפקיד כי הגעתי למיצוי", אמר שקולניק לאנשים ומחשבים, "יש לי רעיונות של הליכה לעולם העסקי כעצמאי, לאחר שנים רבות בהן שימשתי שכיר. החלטתי לקחת את הסיכון, בטרם הדבר יהיה מאוחר מדי. אני עוזב פה עובדים שהיו לי כמשפחה והדבר קשה עבורי רגשית".

בשנתיים ששימש מנכ"ל הסניף צמחו מכירות החברה ב-60%, ואף היה גידול במספר העובדים של הסניף, העומד כיום על 70. בין הפרויקטים שניתן לציין כאסטרטגיים בתקופתו, ניתן למנות את מכרז האחסון בצבא, בו זכתה בחוזה של עשרות רבות של מיליוני דולרים, את הכניסה לתעשיות הביטחוניות, חדירה למגזר הפיננסי, ובעיקר את החדירה של סניף נט-אפ ישראל לשוק המיחשוב הרפואי, שם נט-אפ מצויה כמעט בכל בתי החולים וקופות החולים, עם מערכות ומכונות אחסון לטובת רשומות רפואיות חזותיות (PACS).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים