סטיבן אילופ, מנכ"ל נוקיה: התחלנו בעבודה על מכשירי חלונות פון

"בימים אלה ממש אנשים שלנו עובדים על המכשירים הראשונים", אמר אילופ בראיון לרויטרס ● המהלך מבוצע בהתאם להסכם שנחתם בין נוקיה למיקרוסופט, ולפיו נוקיה תייצר טלפונים חכמים מבוססי חלונות פון ● אילופ הכחיש את האפשרות שמיקרוסופט תרכוש את ענקית הסלולר ואמר: "מה יכולה להביא רכישה, חוץ מאשר שנה מצוינת של חקירות של הגבלים עסקיים, מהומה אדירה ועיכובים?"

"בימים אלה ממש אנשים שלנו עובדים על מכשירי חלונות פון (Windows Phone) הראשונים של נוקיה (Nokia)", אמר סטיבן אילופ, מנכ"ל החברה, בראיון לרויטרס (Reuters). אילופ שלל בדבריו כל אפשרות של רכישת נוקיה על ידי מיקרוסופט (Microsoft) ואמר, כי "אם היה פה תסריט של רכישה – זה לא היה אפשרי".

אילופ, שנשכר על ידי נוקיה בספטמבר האחרון כדי להציל אותה מההידרדרות במעמדה במיוחד בפלח השוק העליון, מצוי בלחץ רב כדי להפיק תוצאות מהסכם השותפות שהוכרז בחודש שעבר בינה לבין מיקרוסופט. במסגרת ההסכם, ייוצרו טלפונים חכמים עם מערכת ההפעלה חלונות פון של מיקרוסופט. יושב ראש נוקיה הצהיר שמכשירי נוקיה מבוססי חלונות פון יגיעו לשווקים החל מ-2012, על אף שאילופ אמר שהוא מצוי תחת לחץ כבר ויעדיף להשיק לפחות מכשיר אחד עד סוף השנה הנוכחית.

האפשרות שמיקרוסופט תרכוש את נוקיה עלתה בתקשורת מדי פעם לאחר ההכרזה על ההסכם בין שתי החברות ובהתחשב בקשריו של אילופ עם הענקית מרדמונד. כשנשאל על כך בראיון, אמר אילופ שהוא לא רואה כל סיבה הגיונית לספקולציה שמיקרוסופט תנסה לרכוש את נוקיה. "אני לא רואה שום אינטרס אסטרטגי שיכול להיות למיקרוסופט בעצירת העסק", ציין. "בהתחשב בהיקף השותפות שנוצרה סביב מה שהם באמת מעוניינים בו – מה יכולה להביא רכישה, חוץ מאשר שנה מצוינת של חקירות של הגבלים עסקיים, מהומה אדירה ועיכובים?"

ההסכם בין נוקיה למיקרוסופט עדיין לא נסגר סופית – מה שיקרה, לדברי אילופ, במהלך החודשים הקרובים. עוד הוא ציין, כי אין לו שום תוכניות להחליף את ההנהלה הבכירה של החברה. "מה שקובע עכשיו הוא נשיאה באחריות. אם מישהו לא מצליח – צריך לעזור לו, או להזיז אותו. במושגים שלי, רק זה יהיה העניין… יש את הצוות החדש בהנהגה שלי, עכשיו הוא צריך להוכיח ביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים