תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יכולות חדשות לאוטומציה של אנליזות בסביבת הגיבוי עם EMC Data Protection Advisor

לקראת אירוע לקוחות Networker של EMC, ה-23 במרץ 2011, ה"וילה", גני התערוכה, ת"א

20/03/2011 14:16

מאת תומר גרדי, יועץ טכנולוגי בכיר ב-EMC ישראל, חטיבת BRS

באירוע לקוחות Networker, פתרון הגיבוי ושחזור מבית EMC, נציג את היכולות הייחודיות לסביבת הגיבוי והרפליקציה של פתרון EMC Data Protection Advisor (או בקיצור: DPA). תכנת ה-DPA מאפשרת יכולת של ניטור ובקרה, ויצירת דוחות לסביבת הגיבוי. לאחרונה, עם השקת הגרסה החדשה DPA 5.7 נוספה גם יכולת לאוטומציה של אנליזות לסביבה. אוטומציה זו מאפשרת חיסכון בזמן ובכסף, ומקנה ממשק ניהול אחד לסביבה כולה.

יתרונות הפתרון
תוכנת DPA מהווה תוכנת ניהול לסביבת הגיבוי אשר מאפשרת ניטור אוטומטי על פי פרמטרים מוגדרים מראש. כמו כן, התוכנה מאפשרת לבצע אנליזות, לצפות באזהרות מכל מרכיבי הסביבה תוך יצירת סט דוחות מקיף. דוחות אלו מכסים את כל האספקטים המרכיבים את סביבת הגיבוי כולל תוכנה וחומרה.

הגרסה החדשה של DPA 5.7 מעמיקה את הכיסוי של הפתרון למוצרי EMC וכמו כן למוצרים של חברות אחרות. תמיכה ברכיבים – כגון תוכנות גיבוי, חומרות לגיבוי בעלות יכולות לצימצום נפחים (de-duplication) ,קלטות וספריות וירטואליות, אפליקציות כגון Exchange 2010 – מקנה לפתרון את היכולת הרחבה והמקיפה ביותר, מכל תוכנות הניטור לסביבת הגיבוי בשוק כיום.

פתרון DPA מפשט את תהליכי הניטור שללא פתרון יעודי עלולים לגזול זמן רב. התוכנה אוספת נתונים ומנתחת אותם ממרכיבים מגוונים בסביבת הגיבוי כגון תוכנת גיבוי, רפליקציה, שרתי קבצים, מסדי נתונים וסביבות וירטואליות. התוכנה מציגה את התוצאות ב"ממשק משתמש" המבוסס  על דפדפן קל ונוח לתיפעול. תצוגה גרפית זו מאפשרת ניתוח תקלות מהיר, התאמות לרגולציה במקרה של חשיפה של מידע לא מגובה ועוד. הפתרון מגיע עם כ-400 דוחות מובנים המתוכננים בעקבות הניסיון הנירכש של EMC בניהול סביבות גיבוי. תוכנת DPA גם מאפשרת יצירת דוחות יעודיים על פי דרישות הלקוח.

אחת הדוגמאות ליכולות החדשות של תוכנת DPA בניטור סביבת הרפליקציה היא שאנו יכולים לזהות במהירות אם רפליקציה לא נעשתה בתיאום אם האפליקציה. יתכן מצב שבו האפליקציה לא נמצאת במצב של תאימות (Non consistency) דבר שיפגע בשחזור . כמו כן, נוספו לגירסת DPA יכולות ניטור ל-Recover Point ולרכיבי ה-CDP וה- CRR שלו. חשוב לזכור כי זאת בנוסף ליכולת הקיימת של ניטור Symmetrix ו-CLARiiON.

סיכום
EMC Data Protection Advisor מהווה כלי רב עוצמה לתיפעול סביבת הגיבוי והרפליקציה. דבר זה נעשה כתוצאה מכך שכל המרכיבים של הסביבה מתכנסים לחלון אחד ממנו ניתן לנתח כל רכיב או פרמטר בסביבה. שימוש זה מאפשר למשתמש לצפות בעיות הקשורות לגיבוי ורפליקציה, לפתור אותן ולהבטיח תיפעול אופטימלי לסביבה.

אירועים קרובים