תוכן שיווקי

דאסו סיסטמס רוכשת את Intercim

DELMIA מובילה בחדשנות ייצור עם דיגיטציית רצפת הייצור

20/03/2011 15:20
רוכשת. דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בפתרונות 3D (תלת ממד) ו-PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), הודיעה כי רכשה את Intercim – מובילת שוק בפתרונות תוכנה לניהול פעילויות ייצור עבור תעשיות מתקדמות ועתירות רגולציה, על פי ערך בסיס של 36.5 מיליון דולר.

גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, אומר כי חדשנות במוצרים דורשת חדשנות בייצור. עם רכישת Intercim, פלטפורמת הייצור הוירטואלי של דאסו סיסטמס DELMIA, מאפשרת עתה ללקוחות להדגים ולהוכיח כי מה שהם בנו היה בדיוק מה שתכננו לבנות, ולהשתמש במידע זה למטרות אישורים והסמכות. בכך מגדירה דאסו סיסטמס שלב נוסף ב- PLM, ומספקת רציפות דיגיטלית מהנדסה עד פעילויות אמת במפעל. כל יחידה מיוצרת הנה "built right" מהפעם הראשונה, בתאימות מלאה לכוונת ההנדסה, ומוסמכת לפעול. היבט הסמכה זה של ההיצע החדש של DELMIA עושה אותה לרלבנטית במיוחד עבור תעשיות התעופה ומדעי החיים, בהן בטיחות הנה אתגר מרכזי בתוך תהליך הייצור ומעבר לו.

ג'ון טוד, מנכ"ל Intercim, אמר: "מהנדסים מועצמים עתה עם מבט בזמן אמת לתוך פעילויות ייצור, כדי להבטיח שתכנוניהם עומדים בתוכניות וביכולות של ארגוניהם. במקביל, אנשי ייצור זוכים להזדמנות לאבחן בעיות בהן הם נתקלים ולהציג אותן להנדסה".

גלעד פרדימן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, מציין כי גלובליזציה הנה מגמה מובילה בתעשייה. מערכות ייצור גלובליות דורשות רשת ייצור מאוזנת כהלכה, המשלבת תהליכי ייצור מתוחכמים ביותר ובעלויות ייצור נמוכות יותר. היכולות של DELMIA בתחומי מודלים דיגיטליים, סימולציה וביצוע מקוון במערכות ייצור גלובליות, מאפשרות את האישור הוירטואלי של תפיסות ייצור חדשות תוך הרצת מערכות ייצור בביצועי השיא שלהן.

הערכים המשולבים של DELMIA ו-Intercim מצרפים יחד את קהילות המפעל עם מהנדסי הייצור והמוצרים, להבנה משותפת מיידית של המוצרים הנבנים, ואי-תאימויות וסטיות פוטנציאליות שלהן. עבור הלקוחות זה מתורגם לפתרון בעיות מהיר יותר, איכות מוצר משופרת, ויעילות ייצור גבוהה יותר.

"אנו שמחים לראות צעד זה של דאסו סיסטמס להרחבת היצע מוצרי PLM שלה כך שיכלול גם יכולת ביצועי ייצור", אמרה ננסי ביילי, סגנית נשיא מערכות מוצר בבואינג. "כאחד מספקינו הגדולים החשובים, אנו מצפים ליציבות גדולה יותר בתמיכת דאסו סיסטסמס במערכת ה- Velocity המשמשת את תוכנית ה-787 שלנו, ומצפים לחדשנות נוספת בתחום זה בעתיד".

"הכרזה זו תומכת באסטרטגיית ה- PLM של דאסו סיסטמס, ע"י הרחבת אחיזתה של DELMIA בייצור דיגיטלי כך שתגיע לקהילה גדלה של משתמשים חדשים ברצפת הייצור", אמר פיליפ שארלס, מנהל כללי של DELMIA בדאסו סיסטמס. "לקוחות תעופה מובילים כמו Embarer בחרו ב- DELMIA וב- Intercim לתכנון ולהרצת פעילויות הייצור הגלובליות שלהם, ורכישה זאת מוכיחה את מחויבותנו המתמשכת לתעשייה זאת".

השקעתה של דאסו סיסטמס ב-Intercim, שותפה עסקית שלה משנת 2004, באה בעקבות מזכר הבנות מיוני 2008 לאספקת פתרון ניהול פעילויות ייצור מבוסס Web של Intercim לתעשיות התעופה והביטחון בשילוב עם פלטפורמת V6 של דאסו סיסטמס. כן הייתה השקעת מיעוט ב- 2009 והסכם Master Reseller ב-2010.

אירועים קרובים