תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | פפסי: שיפור התפקוד של אנשי המכירות באמצעות פתרון המשלב את בסיס הנתונים הנייד ופתרון הסינכרוניזציה SQL Anywhere Studio

21/03/2011 15:13
NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס

בעקבות כנס DataBase 2011, אנו סוקרים יישום של מוצר התוכנה SQL Anywhere Studio בחברת המשקאות פפסי. SQL Anywhere Studio הינו מתוצרת Sybase (חברה השייכת ל-SAP), המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות. פפסי ביקשה לספק לעובדיה כלים טובים במטרה להגביר את המכירות והתפוקה. החברה בחרה בפתרון לעובדים הנמצאים בשטח, שפותח ע"י Trimble וכולל את SQL Anywhere Studio.

"ביקשנו לספק כלים טובים יותר ל-12,000 אנשי המכירות והאנשים העוסקים באספקה בשטח", ציין ריימונד בראון, מנהל הטכנולוגיות של שרשרת האספקה בפפסי. "הישומים הישנים שלנו התרכזו בעיקר מסביב לחשבוניות ולמעשה החליפו טפסי נייר ולא תמכו במכירות".

פפסי רצתה לספק לאנשי המכירות שלה כלי שיאפשר להם לשפר בצורה מקסימלית את האינטראקציה עם הלקוח ולבצע את המכירה בצורה יעילה יותר. החברה בחרה בפתרון SMARTselling מתוצרת Trimble שבאמצעותו ניתן להעביר נתונים לכל איש מכירות המצוייד במחשב כף יד. הפתרון מספק לאנשי המכירות מידע לגבי ניהול המסלול, תחזית ביקוש בזמן אמת, מידע לגבי המלאי ואפילו חומר הדרכה הקשור להפעלת מחשב כף היד.

לארי טריינר, סגן נשיא Trimble להנדסה, ציין כי אחד הגורמים העיקריים המאפשר לספק את המידע הוא מוצר התוכנה SQL Anywhere Studio מתוצרת Sybase, המשובץ בתוך היישום הפועל על גבי מחשב כף היד. "כאשר פיתחנו אתSMARTselling, ידענו שנזדקק למנוע חזק של בסיס נתונים ולמנגנון סינכרוניזציה אמין שיוכלו לפעול על גבי התקן המוגבל מבחינת המשאבים שלו, כגון מרחב זכרון RAM של 32 מגהבייט", אמר טריינר "באב-טיפוס של היישום השתמשנו בבסיס נתונים ובטכנולוגיית סינכרוניזציה שהיו מוגבלים ובלתי בשלים וחיפשנו פתרון טוב יותר. כאשר בדקנו את טכנולוגיות בסיס הנתונים והסינכרוניזציה של SQL Anywhere Studio מצאנו את מבוקשנו".

Sybaseבמקום לשאת קלסר עב כרס מלא ניירות לכל פגישה, אנשי המכירות של פפסי נזקקים רק למחשב כף היד שלהם. אנשי המכירות מתחילים את יום העבודה בסינכרון מחשב כף היד עם בסיס הנתונים המרכזי של פפסי, Sybase Adaptive Server Enterprise, באמצעות תקשורת Wi-Fi או חיוג. בתוך דקות ספורות מקבל איש המכירות את כל המידע שהוא זקוק לו לצורך תכנון יום העבודה.

"חלק נכבד מהצלחתו של SMARTselling אצלנו הוא בזכות SQL Anywhere Studio" אומר טריינר. "זהו פתרון רב עוצמה ובעל תכונות רבות, והוא חלק מארכיטקטורת הליבה שלנו. לא פחות חשוב – Sybase היא חברה שממוקדת בלקוח. אנו ממשיכים להסתמך על הצוות של Sybase במטרה להתגבר על אתגרים טכניים קשים. כשאנו מתבוננים בתכניות שלנו לגבי המוצרים, האסטרטגיה שלנו והאסטרטגיה של Sybase מתאימות זו לזו".

SQL Anywhere היא טכנולוגיית בסיס נתונים אידיאלית לארגונים ולספקי ישומים. בעת פיתוח ישומים באמצעות SQL Anywhere קיימת חשיבות רבה עבור המפתחים לתכונות המתקדמות, לגמישות ולתאימות לתקני SQL ו-ANSI. בין תכונותיה המתקדמות של SQL Anywhere ניתן למנות את OLAP, materialized views, snapshot isolation, חיפוש טקסט, ותבניות טקסט (regular expressins). הטכנולוגיה תומכת בשפות פיתוח כגון -C#, VB.NET, C/C++, ASP, Java, PHP ו-Perl ועוד, והיא מאפשרת גישה לנתונים באמצעות רכיבי תוכנה מסוג ADO.NET, OLE DB, ODBC 3.5/level 2,, ו-Open Client. כמו כן תומכת SQL Anywhere ב-17 מערכות הפעלה.

בישראל מיושם SQL Anywhere Studio בשורה של חברות ובהן אלוט, סילבר בייט, סופר פארם, ר.ר מערכות, תדיראן מערכות, נטפוס ורבות אחרות.

אירועים קרובים