הענן הפורימי של טריפל סי
ספקים רבים מפגינים הזדהות עם הלקוחות שלהם, אבל נדמה שאסף גלזר ממשרד הפרסום אברהם, לקח את ההזדהות צעד אחד קדימה. גלזר, שהכין את מסע הפרסום של החברה תחת הסיסמה "הכל על ה… שלי", בחר להתחפש בפורים לענן של טריפל סי. הלקוח – רמי נחום, מייסד ומנכ"ל טריפל C, בוודאי מרוצה מאוד!
אכן זה אייל, אסף מוסתר מאחור
תיקון - מי שמופיע בתמונה מחופש הוא לא אחר מאיל אוחנה - מנהל הסטודיו של פרסום אברהם.
כל הכבוד לאסף! באמת בחור יצירתי עם מיניות משוחררת וחדוות חיים. אני חושב שבעיקר בימים כאלה, שמכות נוחתות על העולם חדשות לבקרים וכבר קשה להבחין בין טוב לרע, אנשים צריכים לקחת דוגמא מאסף, להיות עצמם, לצעוק את האמת בראש חוצות ולהשתחרר ממוסכמות חברתיות ומהסגרים רוחניים. תנו דרור לנשמתכם, חיו את האמת שלכם ושימו הכל , אבל הכל... על הענן שלכם!