ברודקום רוכשת את פרוביג'נט הישראלית תמורת 313 מיליון דולרים

פרוביג'נט הינה חברה פרטית לרכיבי מוליכים-למחצה משולבים, בביצועים גבוהים ובטכנולוגיית Mixed Signal למערכות תשתית סלולריות, עם משרדים בישראל ובסנטה קלרה, קליפורניה ● מועצות המנהלים של שתי החברות אישרו את המיזוג, אשר ייסגר במהלך הרבעון השני של 2011, בכפוף להשלמת דרישות רגולטוריות ● דן חרש, מנכ"ל פרוביג'נט: "הסינרגיות הרבות עם מבחר הפתרונות של ברודקום בטכנולוגיות תקשורת קווית ואלחוטית ויכולותיה, יאפשרו להאיץ את פיתוח המוצרים ולתת ללקוחותינו פתרונות משופרים"

ברודקום

חברת ברודקום העולמית הודיעה היום (ב'), כי חתמה על חוזה מסכם (Definitive Agreement) לרכישת חברת פרוביג'נט (Provigent) הישראלית תמורת 313 מיליון דולרים.

התשלום לרכישה יהיה במזומן, למעט חלקים שיוקצו עבור אופציות עובדים שטרם בשלו, אשר תומרנה למניות מוגבלות (RSU) של ברודקום. מועצות המנהלים של שתי החברות אישרו את המיזוג, אשר ייסגר במהלך הרבעון השני של 2011, בכפוף להשלמת דרישות רגולטוריות ושאר תנאים מקובלים לסגירת עסקות.

פרוביג'נט הינה חברה פרטית לרכיבי מוליכים-למחצה משולבים, בביצועים גבוהים ובטכנולוגיית Mixed Signal למערכות תשתית סלולריות, עם משרדים בישראל ובסנטה קלרה, קליפורניה.

מברודקום נמסר, כי "בתוספת של הניסיון ההנדסי של פרוביג'נט ומוצריה בתחומי המיקרוגל, ברודקום תרחיב כעת את מבחר פתרונותיה לשוק, המוערך בכ-5 מיליארד דולרים, של מערכות מיקרוגל לתשתיות הסלולריות".

"פרוביג'נט היא נכס ייחודי, עם פתרונות מובילים של תשתית מיקרוגל וידע הנדסי נרחב לפיתוח יצירתי לפתרונות מוליכים-למחצה משולבים, בתחום המיקרוגל", אמר רג'יב רוואסאוומי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של החטיבה לתשתיות תקשורת בחברת ברודקום העולמית. "השילוב של פתרונות פרוביג'נט במיקרוגל, עם הובלתה של ברודקום בפלחי השוק לתשתיות תקשורת ולפתרונות אלחוטיים, יאפשר לנו לשרת יותר טוב את לקוחותינו ולהרחיב את שוק הפתרונות".

"מוצרי פרוביג'נט ל'מערכת-על-שבב', פותרים בעיות קריטיות בתשתיות לרשתות הסלולריות, המהוות היום את צוארי הבקבוק ברשתות אלו", אמר דן חרש, מנכ"ל פרוביג'נט, "הסינרגיות הרבות עם מבחר הפתרונות של ברודקום בטכנולוגיות תקשורת קווית ואלחוטית ויכולותיה, יאפשרו להאיץ את פיתוח המוצרים ולתת ללקוחותינו פתרונות משופרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים