נס ישראל תמשיך לתחזק במיקור-חוץ את ה-IT של דרך ארץ; ההיקף: 18 מיליון שקלים

במסגרת ההסכם תמשיך נס ישראל לתחזק במיקור-חוץ את ה-IT של מפעילת כביש חוצה ישראל ושל החברה האחות שלה, נתיבי הכרמל, מפעילת כביש מנהרות הכרמל ● החוזה החדש כולל שדרוג ותחזוקה של מערכת ניהול ההכנסות אשר מותקנת בשני כבישי האגרה

נס ישראל תמשיך לתחזק במיקור-חוץ את ה-IT של דרך ארץ, מפעילת כביש חוצה ישראל ושל נתיבי הכרמל, מפעילת כביש מנהרות הכרמל. היקף החוזה הוא 18 מיליון שקלים למשך ארבע שנים, והוא המשכו של חוזה קודם בן עשור.

החוזה כולל שדרוג ותחזוקה של מערכת ניהול ההכנסות RMS (ר"ת של Revenue Management System), אשר מותקנת בשני כבישי האגרה. RMS מקושרת למערכת זיהוי מספרי רכב, ומנהלת את תהליכי החיוב וקשרי הלקוחות של כבישי האגרה. המערכת מטפלת במידע הקשור לנסיעת כלי הרכב בכביש האגרה, מחשבת את דמי הנסיעה בהתאם לתעריפים שונים, מנפיקה חשבוניות ומנהלת את תהליך החיוב. מרכיב החיוב של מערכת RMS פותח בעבר על ידי אנשי נס.

בנוסף לכך, נס תתאים את המערכת לתקנות חדשות ותבצע שדרוגים טכנולוגיים שוטפים. כמו כן, תבצע נס פיתוחים חדשים בהתאם לצרכים ולדרישות הלקוחות.

לדברי מירי דבש חרמוני, מנמ"רית דרך ארץ, "כביש חוצה ישראל משרת כ-150 אלף כלי רכב מדי יום. השילוב של RMS עם מערכת זיהוי מספרי הרכב, מאפשר נסיעה ללא הפרעה וללא מחסומים בכניסות וביציאות".

אפי קוטק, נשיא נס ישראל, אמר כי "המערכת שפיתחנו לכבישי אגרה נחשבת לאחת המתקדמות בעולם, וניתנת להתאמה קלה עבור כל שפה, חוק או תקנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים