מי יחליף את רפי שקולניק?

בשוק ה-IT המקומי יש ביקוש רב למשרת המנכ"ל שהתפנתה בסניף המקומי של נט-אפ, בין היתר בשל ההצלחה הרבה לה זוכה הסניף

בעקבות הודעתו של רפי שקולניק ביום ה' האחרון על עזיבתו את התפקיד הנחשק כמנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל, החלו החיפושים אחר מחליף למנהל הסניף האזורי של ענקית האחסון. לאנשים ומחשבים נודע, כי בשוק ה-IT המקומי יש ביקוש רב למשרה שהתפנתה, בין היתר בשל ההצלחה הרבה לה זוכה הסניף בישראל במכירות בקרב לקוחות קיימים, הרחבת בסיס הלקוחות, והגדלה משמעותית של נתח השוק שלו.

מנהלים של נט-אפ באירופה החלו השבוע ליצור קשר עם ציידי ראשים בארץ ובחו"ל לטובת איתור וגיוס לתפקיד האמור. איתור המועמדים נעשה בשני היבטים: גיוס מועמד חיצוני או בחינת מי מעובדי נט-אפ בישראל. בין המועמדים החיצוניים שהוזכרו, ניתן למנות את שי נוני – בעבר איש נט-אפ שפעל במגזר הביטחוני, ולאחריו מנהל פעילות דטה-דומיין בארץ, בטרם זו נרכשה לאחר מאבק בין נט-אפ ו-EMC – על ידי EMC. מועמדים נוספים הם משה בראונר – לשעבר מנכ"ל EMC ישראל וכיום איש HP ישראל, כמו גם אריה דנון – לשעבר מנכ"ל סימנטק (Symantec) ישראל. מבין המועמדים הפנימיים, הועלו שמותיהם של שני אנשי מכירות בסניף: אלי משה – מנהל המגזר הביטחוני ובועז זקן – מנהל מכירות ישראל.

גורם המקורב לנט-אפ העריך בפני אנשים ומחשבים, כי בגלל שמתפקיד המנהל האזורי נלקח הסניף הטורקי, הרי שכעת יתמודדו על התפקיד מועמדים בדרגי ניהול נמוכים יותר. בתוך כך נודע לאנשים ומחשבים, כי למרות דיבורים על כך ששקולניק לא פרש מרצונו, בשל העובדה ששימש רק שנתיים בתפקיד – הדבר אינו נכון וכי הסניף בניהולו הגיע להישגים מרשימים ומנהליו של שקולניק היו שבעי רצון ממנו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד

    מי כתב את הכתבה???? למה לא רשום מי הכותב?

אירועים קרובים