זהירות: מתקפות פישינג לקראת תחילת מכירת הכרטיסים לאולימפיאדה

"פושעי האינטרנט שואפים למקסם את הרווחים שלהם על ידי ניצול אירועים בעלי עניין ציבורי רב", אמר קווינטון ווטס, סגן נשיא בחברת אבטחת המידע ESET ● לדבריו, "האולימפיאדה היא, ללא ספק, אירוע שמושך תשומת לב ושיוביל צופים רבים להשתמש באינטרנט לרכישת כרטיסים" ● החברה ממליצה שלא ללחוץ על לינקים שהתקבלו בהודעות אי-מייל ממקור לא ידוע, ובמיוחד שלא לסמוך על מבצעים המציעים כרטיסים זולים בצורה מחשידה

מכירת הכרטיסים לאולימפיאדת לונדון 2012 עתידה להתחיל בקרוב, ובחברת אבטחת המידע ESET, המיוצגת בישראל על ידי קומסקיור, מזהירים מפני ניסיונות לגניבת פרטי כרטיסי אשראי של גולשים הרוכשים כרטיסים למשחקים באמצעות הרשת.

"פושעי האינטרנט נוטים לנקוט בגישה עסקית", אמר קווינטון ווטס, סגן נשיא בחברה. הוא ציין, כי "אם הם כבר יושבים לכתוב קוד או לפתח וירוס, הם שואפים למקסם את הרווחים שלהם על ידי ניצול אירועים בעלי עניין ציבורי רב – והאולימפיאדה היא, ללא ספק, אירוע שמושך תשומת לב ושיוביל צופים רבים להשתמש באינטרנט לרכישת כרטיסים".

בחברה ממליצים לגולשים להיות ערים במיוחד להודעות אי-מייל עם קישורים לתחרויות הפופולריות יותר, כמו: גמר הריצה ל-100 מ' או טורניר כדורעף החופים. לדברי ESET, תחרויות אלה צפויות להיות פופולריות ביותר, ולכן – בעלות פוטנציאל הונאה גדול יותר.

על מנת שלא ליפול קורבן להונאות אלה, ממליצים ב-ESET להימנע מללחוץ על לינקים שהתקבלו בהודעות אי-מייל ממקור לא ידוע, ובמיוחד שלא לסמוך על מבצעים המציעים כרטיסים זולים בצורה מחשידה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים