לוק אספרי, EMC: "ארגונים שעוברים לענן יידרשו לשדרג את רמת גיבוי המידע הארגוני שלהם"

לדברי אספרי, מנהל מכירות אזור דרום EMEA לתחום ה-BRS ב-EMC, "התשתיות הן רכיב חשוב במערכי המיחשוב הארגוניים, אלא שההגנה עליהן לא פחות חשובה; לכן, החשיבות של הגיבוי בארגונים גדלה" ● הוא אמר, כי מנהלי התשתיות מצויים בפני כמה אתגרים מקבילים: כוח האדם אינו גדל; המידע המאוחסן והמגובה גדל ללא הרף; במספר יישומים שצורכים מידע עולה; התרחבות של הרגולציות; וסביבות IT הטרוגניות ומרוחקות בחלקן - באירוח או בענן

"הדרך לעבודה בתצורת מיחשוב ענן עוברת דרך פרויקטי קונסולידציה ו-וירטואליזציה. מיד לאחר מכן נדרשים המנמ"ר ומנהל התשתיות לעשות חשיבה מחודשת על האופן שבו הם מגבים את המידע, שהוא הנכס הארגוני היקר ביותר שלהם, כדי שבמקרה אסון הם יוכלו לשחזר אותו במהירות ובאמינות", כך אמר לוק אספרי, מנהל מכירות אזור דרום EMEA לתחום ה-BRS (ר"ת מערכות גיבוי והתאוששות) ב-EMC.

אספרי היה דובר המפתח בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית האיחסון, תחת הכותרת Networker, שהוא גם פתרון הגיבוי והשחזור שלה. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו רבים מלקוחות החברה, והוא נערך היום (ד') בווילה בגני התערוכה תל אביב.

לדברי אספרי, מנהלי התשתיות מצויים בפני כמה אתגרים מקבילים: "כוח האדם העומד לרשותם אינו גדל; כמות המידע המאוחסן והמגובה גדלה ללא הרף; יש יותר יישומים הצורכים מידע; הרגולציות גדלות ומתרחבות; וסביבות ה-IT הן הטרוגניות וחלקן מצויות מרחוק, באירוח, או בעננים למיניהם. התשתיות הן רכיב חשוב במערכי המיחשוב הארגוניים, אלא שההגנה עליהן לא פחות חשובה". לכן, אמר אספרי, "החשיבות של הגיבוי בארגונים גדלה, על מנת לשרת את הצרכים העסקיים של הארגון במקרה של נפילת מערכות או אסון".

הוא הוסיף, כי "EMC מספקת הרבה מעבר לאיחסון. החברה התרחבה לתחומים נוספים חשובים: גיבוי, ניהול הגיבוי, הגנה על המידע והיכולת לשחזרו". אספרי ציין, כי חטיבת ה-BRS ב-EMC קמה לפני כשנה וחצי, לאור הביקוש שהגיע מהלקוחות בשוק. "המסר העיקרי שלי ללקוחות הוא שנדרש מהם לחשוב כיצד לעצב מחדש את ארכיטקטורת הגיבוי, כך שישיגו חסכון במקום, בזמן וביכולת להגיע אל הנתונים בזמן אמת", אמר.

כן הוא ציין, כי בעקבות כל הרכישות של EMC, לרבות זו של דטה דומיין (Data Domain), הפועלת בעולם מניעת השכפול (דה-דופליקציה), כל המוצרים שלה בעולם הגיבוי וההתאוששות מאסון משולבים באופן מובנה. עוד הוא אמר, כי החברה מציעה ללקוחות פתרון אחוד וכולל, המשלב בין החומרה והתוכנה. "לקוחות הפנימו שאנחנו משקיעים רבות במו"פ, ליצירת פתרונות שלובים, והדבר נותן את אותותיו בשטח", הוסיף. "הגדלנו את מערך המכירות שלנו בכל האזור שבאחריותי, כולל בישראל".

לשאלת אנשים ומחשבים השיב אספרי, כי "אנחנו מובילים בתחום בישראל, ללא ספק. אין לי עניין לדבר על המתחרים, אני מכבד אותם. למרות זאת, אציין ש-EMC היא החברה היחידה שיש לה תפיסה ואסטרטגיית גיבוי והתאוששות מאסון כוללת. בנוסף, אדגיש שהצלחנו להחדיר מערכות של EMC בקרב לקוחות מסורתיים של יבמ (IBM), ביניהם לקוחות אנטרפרייז במגזרים הפיננסי והממשלתי, וכן בצה"ל".

אספרי סיכם בציינו, כי "השנה אנחנו צופים גידול של 15% במכירות של Avamar והכפלת המכירות של דטה דומיין ונטוורקר (Networker). לקוחות מבינים שהם צריכים להיכנס לעולם הזה ומהר, ואין לקוח שלא מתעניין בפתרונות שלנו. השנה נשקיע את מאמצי המכירות גם בקרב ארגוני ביניים ובכניסה לארגונים שאינם לקוחות של EMC".

מיכאל פישמן, מנהל מכירות ושותפים עסקיים בחטיבת ה-BRS של EMC ישראל. צילום: ניב קנטור"תוכנת Networker חווה רנסנס"

מיכאל פישמן, מנהל מכירות ושותפים עסקיים בחטיבת ה-BRS של EMC ישראל, הציג את היכולות הייחודיות לסביבת הגיבוי והשכפול של פתרון DPA (ר"ת Data Protection Advisor). לדבריו, מדובר בתוכנה לשליטה ולבקרה על סביבת הגיבוי, היוצרת גם דו"חות לסביבת הגיבוי. "באחרונה, עם השקת הגרסה החדשה DPA 5.7, נוספה גם יכולת למיכון הניתוחים של סביבת הגיבוי", אמר. "מיכון זה מאפשר חיסכון בזמן ובכסף, ומקנה ממשק ניהול אחד לסביבה כולה".

הוא הוסיף, כי הגרסה החדשה "מעמיקה את היצע הכיסוי של הפתרון למוצרי EMC ולמוצרים של חברות אחרות. תמיכה ברכיבים כגון תוכנות גיבוי, חומרות לגיבוי בעלות יכולות לצמצום נפחים ומניעת שכפול, קלטות וספריות וירטואליות, וכן ביישומים דוגמת אקסצ'יינג' (Exchange) מקנה לפתרון את היכולת הרחבה והמקיפה ביותר מכל תוכנות הניטור לסביבת הגיבוי בשוק כיום".

פישמן התייחס למוצר דטה דומיין למניעת שכפול ואמר, כי "אין כיום מגזר שאין בו את המערכת הזו. בשנה האחרונה הטמענו את המערכת בקרב יותר מ-30 לקוחות בארץ – בהיי-טק, בטלקום, במגזר הציבורי ובתעשייה".

הוא סיכם בציינו, כי "תוכנת הגיבוי Networker עוברת ממש רנסנס. מאמצי ומשאבי פיתוח רבים מושקעים בה ובאינטגרציה בינה לשאר פלטפורמות הגיבוי של EMC. כבר בחודש הקרוב עומדת לצאת גרסה חדשה של המוצר, שתוסיף יכולות רבות ותאפשר ללקוחות לשדרג משמעותית את סביבת הגיבוי של הלקוחות ולהכינה למעבר מגיבוי בקלטות לגיבוי בדיסק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים