מחזור נוסף של קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס ואנשים ומחשבים הסתיים

המרצים בקורס הם מנכ"לים ומנמ"רים של ארגונים מובילים מהמגזרים השונים, אנליסטים ומומחים בתחומים השונים ● במהלך הקורס, שכלל 25 מפגשים, הרצו בפני המשתתפים אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, בנושאים שנועדו להכשירם לתפקיד המנמ"ר ● הקורס מונחה על ידי בנצי שפירא, אשר שמש במשך שנים רבות מנמ"ר של ארגונים בולטים

בנצי שפירא, מנחה קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים

מחזור נוסף של קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים הסתיים השבוע. במהלך הקורס, שכלל 25 מפגשים, הרצו בפני המשתתפים אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, בנושאים שנועדו להכשירם לתפקיד המנמ"ר – תפקיד הדורש ידע בתחומים השונים: העסקי, הניהולי והטכנולוגי.

ההרצאות במישור העסקי חידדו את חשיבות הבנת האסטרטגיה העסקית של הארגון, למתן תמיכה מתאימה של מערכות המידע, להשגת יעדי הארגון כפי שנקבעו על ידי ההנהלה ועוד. במישור הניהולי, קבלו המשתתפים הנחיות וטיפים כיצד להפוך למנהלים טובים יותר. בתחום הטכנולוגי, התעדכנו המשתתפים בחזית הטכנולוגיה, בתחומים האמורים לעזור להם לממש את האסטרטגיה הארגונית – החל ממערכות כמו ERP, BI ו-CRM וכלה במיחשוב ענן והקמת DRP ו-BCP להמשכיות חיי הארגון בעת אסון.

המרצים בקורס הם מנכ"לים ומנמ"רים של ארגונים מובילים מהמגזרים השונים, אנליסטים ומומחים בתחומים השונים. בין המרצים שהופיעו וחלקו מניסיונם הרב והמוצלח: ניר למפרט – מנכ"ל קבוצת דפי זהב, יחיאל גפנר – מנמ"ר שרותי בריאות כלית, אבי קטקו – מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו, אלי פרנק – סמנכ"ל מערכות המידע בבזק, יורם אלדר – מנמ"ר בנק ירושלים ופלי הנמר – נשיא ויזם אנשים ומחשבים.

במהלך הקורס יצאו המשתתפים, על פי המסורת הנהוגה בכל מחזור, לסיור בשטח, אשר הפעם נערך בחברת ECI. בועז ירדני, סמנכ"ל מערכות המידע של ECI, אירח את המשתתפים וחלק עימם מניסיונו כמנמ"ר ותיק.

כחלק ממטלות הקורס, ביצעו המשתתפים פרויקט סיום, אשר הביא לידי ביטוי את מגוון הנושאים שנלמדו במהלכו. המשתתפים חולקו לצוותים, כאשר כל צוות בחר ארגון אשר שימש כפרויקט הסיום שלו. בפגישת הסיום, הציג כל צוות את ניתוח הארגון שנבחר מכל ההיבטים הרלוונטיים אשר נלמדו בקורס – החל מהחזון של הארגון, דרך ארכיטקטורת היישומים ועד המו"פ.

במשוב אשר נמסר על ידי המשתתפים, הם ציינו בסיפוק את הרמה המקצועית הגבוהה והניסיון הרב של המרצים השונים, אשר אפשרו להם להעשיר את הידע. "המקצועיות, הנטוורקינג והאווירה הנעימה במפגשים, גורמים לנו להמליץ בחום לעמיתים שלנו להשתתף במחזורים הבאים של הקורס", נכתב על ידי הבוגרים.

הקורס מונחה על ידי בנצי שפירא, אשר שמש במשך שנים רבות מנמ"ר של ארגונים בולטים, דוגמת קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות. מחזור נוסף של קורס המנמ"רים ייפתח ב-1 ביוני.

בוגרי המחזור האחרון של קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים