אלעד מערכות תתחזק את ה-IT של משרד התשתיות; ההיקף: 250 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט תספק אלעד מערכות שירותי תחזוקת תשתיות ופיתוח על פלטפורמות SharePoint ו-Dynamics CRM ותכלול פיתוח מודולים על בסיס התשתיות הקיימות במשרד ● ירון זריהן, מנהל מערכות המידע במשרד התשתיות הלאומיות: "הפרויקט יאפשר מתן תחזוקה וטיפול מונע במערכות המיחשוב הקיימות, וכמו כן, יאפשר המשך פיתוח ושדרוג של מערכות הניהול"

אלעד מערכות זכתה במכרז לפיתוח ותחזוקת תשתיות במשרד התשתיות הלאומיות. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד בכ-250 אלף שקלים לשנה, עם אופציה למתן שירותי תחזוקה לשלוש שנים נוספות.

במסגרת המכרז תספק אלעד מערכות שירותי תחזוקת תשתיות ופיתוח על פלטפורמות SharePoint ו-Dynamics CRM ותכלול פיתוח מודולים על בסיס התשתיות הקיימות במשרד וכן תמיכה בשדרוג גרסאות מערכת ה-CRM לגרסה החדשה, Microsoft Dynamics CRM 2011, ושדרוג מערכת ניהול המסמכים לגרסת SharePoint 2010.

לדברי ירון זריהן, מנהל מערכות המידע במשרד התשתיות הלאומיות, "אגף המיחשוב במשרד התשתיות הלאומיות מפעיל מערכות מידע מתקדמות ועושה את המיטב להגיע לחזית הטכנולוגיה. הפרויקט יאפשר מתן תחזוקה וטיפול מונע במערכות המיחשוב הקיימות, וכמו כן, יאפשר המשך פיתוח ושדרוג של מערכות הניהול. אנו מברכים את חברת אלעד על זכייתם במכרז ומצפים שיתוף פעולה פורה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים