וראסיטי שדרגה את מסדי הנתונים של טלאול CC בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

שדרוג המערכת כלל העברת מסדי הנתונים שלה מתוצרת אורקל מגרסה 8 לגרסה העדכנית ביותר - 11 ● הוא בוצע במקביל בחמישה אתרים שבהם פועלת החברה: הנהלתה בראשון לציון וכן בתל אביב, פתח תקווה, טבריה וצפת

טלאול CC שדרגה את מסדי הנתונים שלה מתוצרת אורקל (Oracle) בפרויקט החל לפני שישה חודשים והסתיים באחרונה. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון שקלים.

שדרוג המערכת כלל העברה מגרסה 8 לגרסה העדכנית ביותר – 11. הפרויקט בוצע על ידי אגף מערכות המידע בחברה, בראשות דוד אלקובי כמנמ"ר, ובשיתוף עם וראסיטי כאינטגרטור חיצוני.

אלקובי ציין, כי מדובר היה בפרויקט מורכב, מאחר שהוא בוצע במקביל בחמישה אתרים שבהם פועלת החברה: הנהלתה בראשון לציון וכן בתל אביב, פתח תקווה, טבריה וצפת.

לדברי אלקובי, הפרויקט הושלם בפרק זמן קצר בחודשיים מהמתוכנן. "גיבשנו צוות של מקצוענים בעלי ניסיון בפרויקטים זהים או דומים ובנינו תוכנית עבודה מפורטת והקפדנו על ביצוע כל תג, על פי התכנון", אמר. הוא הוסיף, כי מסד הנתונים תומך בשלוש שפות, כמו גם בתהליכי עבודה שונים. לדבריו, מערכות ה-IT בחברה מריצות מספר רב של יישומים ומודולים ומתאפיינות בריבוי ממשקים למערכות לווין בסניפים.

מטלאול CC נמסר, כי "שדרוג מסדי הנתונים מאפשר לאגף מערכות המידע בחברה לענות בצורה טובה יותר על צרכי המשתמשים הפנימיים, כמו גם ללקוחות החברה. השדרוג מספק תשתית למימוש תוספות פונקציונאליות, שזמינות בגרסה העדכנית, לצד שיפור ממשק המשתמש". עוד מסרה החברה, כי "פרויקט השדרוג מאפשר לטלאול CC לתמוך בלקוחותיה בזמינות מרבית ובתשתית המאפשרת צמיחה פונקציונאלית".

טלאול CC פועלת בעולם ניהול קשרי לקוחות במיקור-חוץ ומעסיקה 1,400 נציגי שירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים