סאפ השיקה את סוויטת הפתרונות GRC 10.0

הפתרונות החדשים של סאפ מבוססים על ארכיטקטורה אחידה, התומכת בבקרה וניהול סיכונים וכן בממשל תאגידי ותאימות לרגולציה ● הפתרונות כוללים ממשק משתמש ידידותי ואחיד, דו"חות BI מובנים ולוחות מכוונים, וכן כלים להגדרת סיכונים ולהצגתם בתצוגה גרפית ואינטואיטיבית ● סוויטת הפתרונות החדשה תורגמה לעברית ותהיה זמינה לשימוש הלקוחות בשוק הישראלי בתחילת הרבעון השלישי של 2011

סאפ (SAP) השיקה אתמול את סוויטת הפתרונות SAP GRC 10.0. לאחר כשלוש שנות פיתוח, נועדה סוויטת הפתרונות החדשה לשלב את כל יישומי ה-GRC אל תוך התהליכים העסקיים הקיימים של הארגון בצורה אינטואיטיבית ופשוטה להבנה – ובכך להפוך את ניהול הסיכונים בארגון לנוהל קבוע וקל לביצוע. הפתרונות החדשים של סאפ מבוססים על ארכיטקטורה אחידה, התומכת בבקרה וניהול סיכונים וכן בממשל תאגידי ותאימות לרגולציה. הפתרונות כוללים ממשק משתמש ידידותי ואחיד, דו"חות BI מובנים ולוחות מכוונים, וכן כלים להגדרת סיכונים ולהצגתם בתצוגה גרפית ואינטואיטיבית.

סוויטת הפתרונות SAP GRC 10.0 תורגמה לעברית ותהיה זמינה לשימוש הלקוחות בשוק הישראלי בתחילת הרבעון השלישי של 2011.

מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, אמר כי "הפלטפורמה הטכנולוגית של GRC 10.0 מאגדת תהליכי Best-Practice של מגזרי תעשייה שונים. לפיכך, כל פתרונות SAP GRC 10.0 כוללים תוכן רלוונטי – המעודכן על ידי ספקי תוכן מהשורה הראשונה – לניהול הממשל התאגידי, הסיכונים והציות (GRC) הייחודיים לכל מגזר ומגזר בתעשייה. הדבר מאפשר לכל ארגון המיישם פתרונות אלה לקצר משמעותית את משך היישום ואת העלויות הכרוכות בו. כמו כן, לפתרונות אלו יכולת אינטגרציה מלאה למערכות התפעוליות, לביצוע בקרות ובדיקות אוטומטיות ודיווח אוטומטי על הליקויים – מה שמאפשר חסכון משמעותי במשאבים ובזמן".

לדברי ג'ים דנהאם, סגן נשיא קבוצת פתרונות GRC בסאפ, "החברות הטובות בעולם יודעות שנושא ה-GRC הוא מנוף לשיפור התוצאות העסקיות, בכך שהוא מונע פגיעה בנכסי הארגון ומסייע לניהול התקין שלו בדרך למצוינות עסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים