יאהו! הציגה את התשובה שלה לטכנולוגיית Google Instant

המנגנון של יאהו!, המכונה Search Direct, מוגדר עדיין כגרסת בטה ואמור לפעול בשאילתות המתייחסות לסרטי קולנוע, תוכניות טלוויזיה, מידע מקומי ונושאים בחדשות ● על פי החברה, הוא "מגדיר מחדש את תהליך החיפוש ומציע תשובה מיידית במקום דף של תוצאות חיפוש" ● נתח השוק של יאהו! בשוק החיפוש נותר בפברואר ללא שינוי - 16%

יאהו! (!Yahoo) הציגה אתמול (ד') גרסה משודרגת של המנגנון שמציג תוצאות חיפוש בזמן אמת במהלך ההקלדה של מילות המפתח – בדומה לטכנולוגיית Google Instant, שהוצגה בשנה שעברה. המנגנון של יאהו!, המכונה Search Direct, מוגדר עדיין כגרסת בטה ואמור לפעול בשאילתות המתייחסות לסרטי קולנוע, תוכניות טלוויזיה, מידע מקומי ונושאים בחדשות.

"המנגנון מגדיר מחדש את תהליך החיפוש ומציע תשובה מיידית במקום דף של תוצאות חיפוש", אמר ששי סת, סגן נשיא בכיר לחיפוש ביאהו!

בלייק אירווינג, מנהל המוצרים הראשי של החברה, ציין שהמנגנון מוצע במסגרת השאיפה של יאהו! "לערב את המשתמשים ולהלהיב אותם. נדהמתי כשראיתי את אב הטיפוס". הוא אמר, כי "אנחנו מתמקדים בחוויית השימוש ובחדשנות".

המנגנון יושק בהדרגה במהלך החודשים הקרובים "בכל תיבות החיפוש" של יאהו!

יצוין, כי הנתח של יאהו! בשוק החיפוש נותר בחודש פברואר ללא שינוי בהשוואה לינואר, ועמד על 16%. זאת לעומת עליה של 0.6% שרשם בחודש שעבר מנוע החיפוש בינג (Bing) של מיקרוסופט (Microsoft) – מ-13% בינואר ל-13.6% בפברואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים