גוגל: הגרסה העתידית של כרום תכלול פקודות קוליות ו-CSS תלת ממדי

המדובר ב-API חדש, שכבר כלול במהדורת המפתחים של כרום, המאפשר למפתחים להוסיף ליישומי הרשת שלהם את היכולת להפוך קול לטקסט ● במידה ואכן תשולב תכונת הפקודות הקוליות, זו תהיה הפעם הראשונה שבה תכונה מהסוג הזה נכללת בדפדפן אינטרנט

הגרסה הבאה של דפדפן כרום (Chrome), גרסה 11, שנמצאת כעת בשלבי הפיתוח שלה, תכלול את האפשרות לתת פקודות באופן קולי – כך על פי בלוג הפיתוח הרשמי של כרום. במידה ואכן תשולב תכונת הפקודות הקוליות, זו תהיה הפעם הראשונה שבה תכונה מהסוג הזה נכללת בדפדפן אינטרנט.

בפועל, מדובר ב-API חדש, שכבר כלול במהדורת המפתחים של הדפדפן מבית גוגל (Google), המאפשר למפתחים להוסיף ליישומי הרשת שלהם את היכולת להפוך קול לטקסט. כל מה שצריך לעשות במקרה כזה הוא ללחוץ על כפתור, ולדבר אל תוך המיקרופון. כך, ההקלטה תעבור לשרתי פענוח דיבור והטקסט יוקלד עבור המשתמש, בהשהיה שאמורה להיות מינימלית ביותר – לפי הבלוג הרשמי של הדפדפן.

מעבר לכך, עתידה לכלול מהדורת הפיתוח הנוכחית גם הצצה ראשונה לשימוש בשבב הגרפי של המחשב כדי לספק האצה ל-CSS תלת-ממדי. תהליך זה יאפשר למפתחים להשתמש בפקודות CSS סטנדרטיות לכאורה, כדי ליישם בעמודים השונים אפקטים תלת-ממדיים.

שינוי קטן נוסף יהיה הלוגו של כרום. בדומה ללוגו של פרויקט כרומיום – עליו מבוסס הדפדפן של גוגל, יהפוך הלוגו של כרום לחד ממדי ו-"זורם יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים