מוטורולה רכשה חברה שבדית שמייצרת תוכנה עבור שידורי IPTV

במסגרת העסקה, תשלב מוטורולה את מוצר הליבה של החברה הנרכשת, דרימפארק, בחבילת התוכנה Medios שהיא עצמה מציעה לתחום ניהול השידורים הטלוויזיוניים באמצעות האינטרנט והרשת האלחוטית ● מדובר במוצר תווכה שמאפשר למפעילים לספק שירותים שונים באמצעות רשתות טלוויזיה, בכל סוגי השידור ● סכום העסקה לא נמסר

איך אומרים מוטורולה מוביליטי בסינית?

מוטורולה (Motorola) רכשה את חברת דרימפארק (Dreampark) – ספקית תוכנה שבדית שעוסקת בתחום ה-IPTV. העסקה תצא סופית לפועל ברבעון השני של השנה. מוטורולה לא מסרה פרטים לגבי סכום העסקה.

במסגרת העסקה, תשלב מוטורולה את Dreamgallery, מוצר הליבה של החברה הנרכשת, בחבילת התוכנה Medios שהיא עצמה מציעה לתחום ניהול השידורים הטלוויזיוניים באמצעות האינטרנט והרשת האלחוטית.

Dreamgallery, כמו מוצרים אחרים של החברה השבדית, הוא מוצר תווכה שמאפשר למפעילים לספק שירותים שונים באמצעות רשתות טלוויזיה, בכל סוגי השידור. המטרה של קבוצת הניידות של מוטורולה (Motorola Mobility) היא לחזק את מעמדה בתחום שבו ספקי שירות, ארגונים ואינטגרטורים מחפשים דרכים לשלב ולשדר בצורה מהודקת וגמישה יותר תכנים באמצעות אינטרנט אלחוטי עבור תחום המחשוב הנייד, תוך שימוש בסטנדרטים פתוחים שמשולבים בערכת פיתוח תוכנה מקיפה.

על פי מוטורולה, במסגרת העסקה יסופק מוצר שיאפשר למפעילות לשמור על שליטה מלאה בפורטלי הטלוויזיה שלהן תוך אספקת יכולת התאמה מלאה לצרכים ולדרישות הלקוחות הסופיים.

לאחר השלמת הרכישה תשולב דרימפארק כולה בתוך הקבוצה העסקית של מוטורולה מוביליטי, שעוסקת בתחום כינוס אמצעי תקשורת לצורך שידורי מדיה. החברה הנרכשת תעסוק בהמשך פיתוח של פתרונות שמיועדים לאפשר למפעילים לספק לצרכנים את היכולת לבחור כיצד ואיך לצרוך את התכנים הטלוויזיוניים שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים