בזק בינלאומי השיקה אפליקציה ל-iPhone המאפשרת ביצוע שיחות מוזלות

אפליקציית TukiTalk פועלת על בסיס טכנולוגיית VOB בחיבור Wi-Fi ומאפשרת ביצוע וקבלת שיחות מהטלפון הנייד עם מספר טלפון של בזק בינלאומי בקידומת 076 ● בזק בינלאומי שחררה גרסת התנסות חינמית של האפליקציה להוצאת שיחות, הזמינה להורדה ב-App Store ● בקרוב יוצע השירות גם למשתמשי מכשירים מבוססי אנדרואיד

בזק בינלאומי הודיעה על השקתו של שירות TukiTalk – אפליקציה ל-iPhone המאפשרת למשתמשים לבצע שיחות מוזלות. בהמשך, תוצע האפליקציה גם למשתמשים במכשירי אנדרואיד (Android).

אפליקציית ה-TukiTalk פועלת על בסיס טכנולוגיית VOB בחיבור Wi-Fi ומאפשרת ביצוע וקבלת שיחות מהטלפון הנייד עם מספר טלפון של בזק בינלאומי בקידומת 076.

הלקוחות שיורידו את האפליקציה יוכלו להוציא ולקבל שיחות לטלפון הנייד הודות למספר טלפון ייעודי שאותו יקבלו מבזק בינלאומי. לדברי החברה, השירות מביא לחסכון משמעותי בעלויות השיחה. אפליקציית ה-TukiTalk ניתנת להורדה למכשירי iPhone מדורות 3 ו-4 וכן למכשירי iPad ו-iPod touch.

החברה שחררה גרסת התנסות חינמית להוצאת שיחות, זמינה להורדה ב-App store, שכוללת 60 דקות מתנה למשך חודש לשיחות בארץ. הגרסה המלאה מוצעת כשירות חודשי הכולל מספר טלפון אישי ומחירים אטרקטיביים לשיחות בארץ ובעולם. לגרסה המלאה שני מסלולים, שניתן להצטרף אליהם באמצעות מוקדי השירות והמכירה של בזק בינלאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים