תוכן שיווקי

אפליקציית QMobile תאפשר למשתמשי סמארטפונים מבוססי אנדרואיד ולמשפחת מוצרי הטאץ' של אפל להזרים מרחוק מוזיקה, תמונות וקטעי מוזיקה משרתי QNAP NAS לכל מקום שבו יש להם גישה לאינטרנט

27/03/2011 15:08

ויז'ואל ד.ג'י, חברת הפצה מובילה בתחום המחשוב, העוסקת בהפצה ושיווק של שרתים, מערכות אחסון וגיבוי, מחשבים ניידים, מחשבי כף יד ורכיבי מחשב לחברות מחשבים ואינטגרטורים, הכריזה על השקת QMobile, אפליקציה חינמית משלימה המאפשרת למשתמשי פתרונות האחסון של QNAP Systems, לגשת מרחוק לתכני המדיה השמורים בבית.

QNAP Systems, ספקית פתרונות אחסון ויצרנית שרתי NAS (ר"ת Network Etched Storage), מערכות מעקב בוידיאו NVR ונגני וידיאו מבוססי רשת, הכריזה לא מכבר על השקת אפליקציה חינמית למשתמשי אייפון וליין מכשירי הטאץ' של אפל, לרבות האייפד וליין האייפוד, ובאחרונה הודיעה על הרחבת יכולות אפליקציית QMobile גם למכשירים תומכי אנדרואיד. האפליקציה החינמית התואמת לפלטפורמות אנדרואיד 1.5, 1.6 ו-2.1 היא פתרון all-in-one חינמי המספק מענה משולב שיאפשר לצרכני המדיה.

QMobile היא יישום פשוט לשימוש וידידותי ושילובו עם שרתי QNAP NAS ועם עדכון V3.3.3 NAS שיאפשר למשתמשי סמארטפונים מבוססי אנדרואיד וליין מכשירי הטאץ' של אפל להזרים מוזיקה, קבצי תמונות ווידיאו משרתי ה-NAS הביתיים שלהם ולנגנם ישירות על גבי מכשירי הסלולר שלהם בכל מקום שבו הם נמצאים באמצעות שימוש ברשתות Wi-Fi או 3G. האפליקציה החדשה תצמצם ואף תבטל את הצורך לבצע סנכרון של קבצי המדיה ולהעלותם באופן פיזי על גבי סמארטפונים, ובמקום זאת יספק היישום למשתמשים דרך נוחה ויעילה לגשת מכל מקום אל תכני המדיה שלהם המאוחסנים בביתם.

איפיון My Jukebox הנכלל באפליקציה מאפשר למשתמשים לדפדף מרחוק ברשימות ההשמעה שלהם המאוחסנות על ה-NAS ולחלק את השירים על פי קטגוריות שירים, אמנים, אלבומים ואף תיוג ID3. אפליקציית QMobile תאפשר למשתמשים להעלות תמונות ספציפיות או אלבומים שלמים ל-QNAP NAS ולהציגם גבי המכשיר הנייד. בעזרת האפליקציה, יהפכו הסמארטפונים למעין גרסה זעירה וניידת של מדיה סנטר, עם גישה מלאה מרחוק לכל תכני המדיה שלהם השמורים בשרת הביתי, ולא רק לאלו שהועלו על גבי המכשיר.

יתרה מזאת, אפליקציית QMobile יכולה לבחור ולנגן מרחוק טרה-בייטים של קבצי מדיה המאוחסנים של על שרתי ה-QNAP NAS באמצעות שימוש ב-Multimedia Station 2.0 החדשה הנכללת בקושחת ה-V3.3.3החדשה. בעזרת האפליקציה, יוכלו המשתמשים לבחור ולהעתיק קבצי מולטי-מדיה מהשרת ולהעבירם ללא קושי ל'מועדפים שלי' במכשיר הפיזי שבידם. באופן זה יוכלו המשתמשים לנגן וצפות בקבצים גם במצב אופליין, כלומר, כאשר הם אינם מחוברים לאינטרנט. האפליקציה גם תודיע למשתמשים על שינויים הנעשים בקבצים המאוחסנים על גבי השרת ותאפשר להם להחליט האם הם רוצים לבצע סנכרון ולעדכן את השינויים במכשיר.

"הצרכנים היום ניידים יותר מאי פעם והם רוצים שתהיה להם גישה לקבצי מוזיקה, תמונות וידיאו המאוחסנים ברשת הביתית שלהם, בכל מקום ובכל זמן", אומר אלון עילם, מנהל שיווק בויז'ואל. "מהיום לא ידרשו עוד המשתמשים לדאוג לסנכרון המדיה ישירות למכשיר, או להוציא מאות דולרים על מכשירים עם נפח אחסון גדול", הוסיף.

ויז'ואל היא הנציגה הרשמית של מותגי אחסון וגיבוי מובילים, ביניהם: IBM ,HP, ASUS ,QNAP ועוד. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים ופתרונות הכוללים: שיתוף פעולה בפיתוח עסקי להגדלת הפעילות, שירותי pre-sell, שירותי post-sell, מדיניות של "תמיד במלאי" ותגובה מהירה ומיידית.

אירועים קרובים