תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "בשנה האחרונה יותר מ-60% מתכולת העבודה שלנו היתה פיתוח"

27/03/2011 15:19

מיהי חברת Salesforce.com ובמה היא מתמקדת?
"Salesforce.com היא אחת החברות החדשניות והמובילות בעולם בתחום מחשוב העננים. החברה עוסקת אך ורק במוצרים במודל של מחשוב עננים והייתה אחת מהחברות הראשונות שהוכיחו שהמודל עובד גם מבחינה עסקית וגם מבחינה טכנולוגית. כיום ל-salesforce.com הכנסות של 2.1 מיליארד דולר בשנה ומעל 92,000 לקוחות משלמים. בישראל לחברה יש יותר מ-500 לקוחות. כשותפים המרכזיים של salesforce.com בישראל שמנו לנו למטרה להפיץ את הבשורה על מוצריsalesforce.com ופלטפורמת הפיתוח שלה בישראל ובעולם.

ל- Salesforce.com שלושה מוצרים מרכזיים:

•    מוצר ה-CRM במודל SAAS המוכר והמוביל בשוק ה-CRM בעולמי הן מבחינת בשלות והן מבחינת חדשנות.

•    פלטפורמת הפיתוח force.com המאפשרת פיתוח של אפליקציות בענן ללא צורך בתשתית מחשוב ומאפשרת לארגונים להתמקד במהות העסקית של האפליקציה שלהם.

•    Chatter – רשת חברתית פנים ארגונית הניתנת בחינם גם ללקוחות Salesforce.com וגם למשתמשים שאינם לקוחות החברה המעוניינים להיחשף לטכנולוגית Salesforce.com החדשנית".

מה תציגו בכנס CloudCon 2011?
בלאט-לפידות יישומים ארגוניים"כנציגים של חברת Salesforce.com, אנו נתמקד בשלושה נושאים. הראשון יסביר על פלטפורמת הפיתוח בענן יתרונותיה ויכולותיה. פלטפורמה זו מאפשרת לארגונים לפתח אפליקציות פנים ארגוניות, להרחיב את יכולות מערכת ה-CRM של SF ומאפשר ל-ISVs לפתח מוצרים במודל של מחשוב עננים ולשווק אותם עם סיילספורס במודל OEM. הנושא השני עליו נתמקד הוא פתרונות, יתרונות והחדשנות ב-CRM של salesforce.com כגון מערכת ה-CRM לניהול השיווק המכירות והתמיכה והפורטלים המקושרים אליה, מערכת לניהול תוכן ועוד. הנושא השלישי יתמקד באפליקצית ה-chatter, שזוהי הרשת החברתית הפנים ארגונית של salesforce.com באמצעותה המשתמשים יכולים לעקוב אחד אחרי השני, לפתוח קבוצות עבודה ולעקוב אחרי הזדמנויות עסקיות ופעולות עסקיות נוספות במערכת".

מהי פלטפורמת Force.com, מהם יתרונותיה? למי היא מיועדת?
"בשנים האחרונות עשתה Salesforce.com מהפכה בתחום פיתוח אפליקציות. בעזרת פלטפורמת ה-PAAS (פיתוח
כשירות) force.com, הממוצבת על ידי חברת האנליסטים גרטנר כחדשנית ומובילה בתחומה, יכולים ארגונים להתמקד במהות העסקית של האפליקציות אותם הם מפתחים במקום להתמקד בפיתוח תשתיות קניית שרתים ותחזוקם. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לעשות שימוש בשירותים כגון: ניהול משתמשים, אבטחת מידע,יכולות שיתוף הפעולה בתוך הארגון – Chatter, יכולות בניית Workflows וטריגרים אוטומטיים ועוד. ממחקר שערכה IDC נמצא כי פיתוח אפליקציות בעזרת force.com מקטין את זמן הפיתוח פי 5 ואת עלויות הפיתוח פי חצי. הפלטפורמה מיועדת לארגונים אשר מעוניינים לפתח אפליקציות לשימוש פנים ארגוני, ISVs אשר מעוניינים לפתח אפליקציות בענן וחברות אשר מעוניינות להרחיב את יכולות ה CRM שברשותם".

ספר על דוגמאות לפרוייקטים שבלאט לפידות ביצעה באמצעות הפלטפורמה?
"בשנים אחרונות אנו רואים צמיחה משמעותית בדרישה ליכולות פיתוח של Force.com. כתוצאה מכך הקמנו צוות פיתוח שמונה היום יותר מ-13 מפתחים. בשנה האחרונה יותר מ-60% מתכולת העבודה שלנו היתה פיתוח. בין הלקוחות של בלאט לפידות נכללים הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, ואלור ועוד. כאשר לקוחותינו מעוניינים להרחיב את יכולות ה-CRM שלהם, המפתחים שלנו עושים זאת עבורם. למשל, באחת מהחברות הגלובליות איתן אנחנו עובדים פיתחנו תוכנה לחישוב תחזית מכירות מדוייקת. החברה בתחום הסמיקודקטורים כך שבניית התחזית מאוד מורכבת ומכילה עשרות אלפי פריטים. בכדי להקל על עבודת אנשי המכירות פיתחנו את האפליקציה ב-FORCE תוך שימוש בטכנולוגית Flash המאפשרת עריכה בתוך העמוד ללא צורך לעבור לעמוד חדש. לחברה דומה פיתחנו אפליקציה המאפשרת לאגוד מספר תת מוצרים למוצר אחר (קונפיגורטור) – וכל זאת בפחות מחודש".

אירועים קרובים